🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23266.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فوجی فیلم دوربین میرورلس X-Pro3 را معرفی کرد

فوجی فیلم تولید کننده‌ دوربین معروف ژاپنی جدیدترین دوربین خود به نام X-Pro3 را رونمایی کرد. این دوربین نسخه جدیدی از خانواده X-Pro به شمار می‌آید که دوست‌داران این سری از دوربین‌های محبوب را با قابلیت‌های جدیدش ...

فوجی فیلم تولید کننده‌ دوربین معروف ژاپنی جدیدترین دوربین خود به نام X-Pro3 را رونمایی کرد. این دوربین نسخه جدیدی از خانواده X-Pro به شمار می‌آید که دوست‌داران این سری از دوربین‌های محبوب را با قابلیت‌های جدیدش غافلگیر کرده است.

مهمترین ویژگی این دوربین، نمایشگر ال‌سی‌دی پنهان آن است. برخلاف دیگر دوربین‌های میرورلس که یک نمایشگر بزرگ روی قاب پشتی خود دارند، X-Pro3 تنها از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک ال‌سی‌دی کوچک بهره می‌برد که اطلاعات پایه‌ای از تنظیمات عکاسی را به کاربر نشان می‌دهد. البته این نمایشگر مانند دوربین‌های فیلم‌برداری قابلیت چرخش به سمت پایین را دارد. این پنل پنهان پشت نمایشگر کوچک تعبیه شده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
نمایشگر مخفی فوجی فیلم

نکته جالب مکانیزم چرخش ال‌سی‌دی پنهان این است که همچنان قادر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خواهید بود تنظیمات عکاسی خود را زمانی که دوربین را بالای سرتان نگه داشته‌اید نیز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ببینید. فوجی فیلم می‌گوید - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - منظره‌یاب استفاده شده در این دوربین باعث می‌شود تا کمتر به پشت دوربین (ال‌سی‌دی پشت اکثر دوربین‌ها) نگاه کنید.

همچنین فوجی فیلم با قرار دادن این نمایشگر کوچک که مخصوص دوربین‌های آنالوگ خود بود، حس نوستالژی کاربران خود را برانگیخته است. این ال‌سی‌دی کوچک می‌تواند علاوه بر نمایش تنظیماتی که پیشتر گفتیم، نوع حالت عکس‌برداری با الهام گیری از جعبه‌های قدیمی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فیلم‌های عکاسی را نیز به کاربر نشان دهد. البته بسیار بعید است که این قابلیت چندان مورد استفاده قرار گیرد ولی با این حال حس خوبی را با کاربران القا می‌کند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
نمایشگر کوچک ال‌سی‌دی

دوربین X-Pro3 با شبیه‌ساز افکت‌های معروف فوجی فیلم عرضه می‌شود که کاربران می‌تواند با انتخاب این افکت‌ها، حس و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حال عکس‌های نگاتیو منحصر به فرد دوربین‌ها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آنالوگ فوجی فیلم را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دوباره خلق کنند. منظره‌یاب OLED این دوربین نیز با کمک کنتراست بهتر و روشنایی بیشتر و همچنین دقت تصویر بالاتر می‌تواند کاربران را در قاب‌بندی مناسب عکس یاری کند.

فوجی فیلم دوربین X-Pro3 را با بدنه‌ای تیتانیومی و در ۲ رنگ مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد کرد. البته هنوز اطلاعاتی از قیمت این دوربین در دسترس نیست و باید تا تاریخ۱ آبان صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone