🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23277.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شکست آیفون ۱۱ پرو از آیفون XS در تست سرعت [تماشا کنید]

آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو روی کاغذ از چیپستی بهره می برند که ۲۰ درصد سریعتر از تراشه مدل XS است اما ظاهرا در دنیای واقعی شرایط به گونه دیگری است. در تست راه اندازی اپ ...

آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو روی کاغذ از چیپستی بهره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - می برند که ۲۰ درصد سریعتر از تراشه مدل XS است اما ظاهرا در دنیای واقعی شرایط به گونه دیگری است.

در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - تست راه اندازی اپ که این اواخر در یوتیوب محبوب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - شده، مجموعه ای از اپلیکیشن ها طی دو مرحله به صورت متوالی روی گوشی اجرا می شوند. اپ های مرحله اول قدرت خالص آیفون ها را سنجیده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - و در مرحله دوم عملکرد دستگاه در باز نگه داشتن برنامه در مموری محک می خورد. در صورتی که دستگاه بتواند همه اپ ها را یکباره در رم نگه دارد، در مرحله دوم جلو می افتد در غیر این صورت باید همه آنها از نو راه اندازی شوند.

هرچند مقایسه اجرای برنامه های یکسان در گوشی‌ها کارایی واقعی آنها را با قطعیت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - نشان نمی دهد اما قابل اعتمادتر از امتیاز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - بنچمارک هایی نظیر انتوتو و گیک‌بنچ به نظر می رسد. در ویدیویی که با همین روش به مقایسه آیفون های XS، X و ۱۱ پرو پرداخته، مدل سال گذشته پرچمدار جدید اپل را با اختلاف چند ثانیه ای پشت سر می گذارد.

در دور اول آیفون ۱۱ پرو با اختلاف یک ثانیه ای XS را پشت سر گذاشته - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - اما فرسنگ ها با مدل X فاصله دارد. در پایان دور دوم اما آیفون XS برنامه های در حال اجرای بیشتری را در مموری نگه داشته و رقابت را در ۵ دقیقه و ۲۱ ثانیه به پایان می رساند. این در حالی است که به خط پایان رسیدن آیفون ۱۱ پرو و مدل X به ترتیب ۵ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۷ دقیقه و ۲۷ ثانیه طول کشیده است.

نکته جالب اینجاست که هر سه مدل از حافظه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - رم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - ۴ گیگابایتی بهره می برند و دلیل باقی ماندن برنامه های بیشتر در مموری آیفون XS مشخص نیست؛ هرچند وجود باگ های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - نرم افزاری در iOS 13.0 یکی از دلایل احتمالی این مساله است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone