🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  4. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  5. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23271.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رئیس پلیس آگاهی: مالباختگان با مراجعه به سامانه نما اموال خود را تحویل بگیرند

سردار «محسن حسن خانی» رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اعلام کرد مالباختگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه «نما» و با همکاری مقامات قضائی، اموال به به سرقت رفته خود را تحویل بگیرند. حسن خانی ...

سردار «محسن حسن خانی» رئیس - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - پلیس آگاهی نیروی انتظامی اعلام کرد مالباختگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه «نما» و با همکاری مقامات قضائی، اموال به به سرقت رفته خود را تحویل بگیرند.

حسن خانی از راه اندازی سایت نما که نمایش دهنده اموال - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - کشف شده است، از اواخر سال گذشته خبر داد و گفت تاکنون حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر به این سایت مراجعه کرده‌اند:

«برخی از اموال مسرقه که در خانه یا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - محل دستگیری سارقان کشف می‌شود، قابل شناسایی نیستند، به همین دلیل سامانه «نما» طراحی شده تا اموال غیرقابل شناسایی در این سایت نمایش داده شوند و افرادی که اموال خود را شناسایی کرده‌اند بتوانند با دلایل و مدارک و مستندات خود به حوزه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - آگاهی مراجعه کنند و اموال خود را با هماهنگی مقامات قضائی تحویل بگیرند.»

برای استفاده از این سامانه ابتدا باید در صفحه اول سایت نما یا همان سامانه اموال مکشوفه، کالاهای کشف شده در ۶ دسته - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - طبقه‌بندی می‌شوند و هر کدام چند گروه دیگر دارند؛ بنابراین شما باید وارد گروه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - مورد نظر خود شوید. مثلا در دسته «لوازم الکترونیک» وارد گروه «تلفن همراه» می‌شوید. از میان گزینه‌های نمایش داده - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - شده، موبایل خود را شناسایی می‌کنید.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران

 

بعد از ورود به صفحه کالای مورد نظر باید «فرم اعلام کد کالای مکشوفه» را تکمیل و در انتها درخواست خود را درج کنید و کد رهگیری دریافت کنید. نکته مهمی که در اینجا وجود - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - دارد این است که شما پیش از این باید سرقت خود را در پلیس - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - ثبت کرده و «شماره کلاسه پرونده» دریافت کرده باشید.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران

در نهایت نیز شما می‌توانید درخواست ثبت شده خود را در دو بخش پیگیری کنید. اول بخش «پیگیری درخواست» که در - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - آن باید کد رهگیری درخواست  و دوم بخش «پیگیری - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران - درخواست با کد ملی» باید کدملی و شماره کلاسه پرونده خود را وارد کنید.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندرانتعمیرات پکیج گلدیران در شهر مازندران استان مازندران

شایان ذکر است در حال حاضر این خدمات صرفا در سایت نما انجام می‌شود و فعلا خبری از عرضه این خدمات در سامانه‌هایی چون دولت الکترونیک نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone