🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23274.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

خرده فروشان بازار موبایل: قاچاقچی بیشتر به فکر مردم است تا دولت

سی‌هزار موبایل در شهریور ماه توسط سامانه همتا قطع شده و دلیل آن استفاده سودجویانه از ثبت گوشی مسافری اعلام شده است؛ دلیلی که فروشندگان موبایل پاساژ علاءالدین چندان با آن موافق نیستند و باور ...

سی‌هزار موبایل در شهریور ماه توسط سامانه همتا قطع شده و دلیل آن استفاده سودجویانه از ثبت گوشی مسافری اعلام شده است؛ دلیلی که فروشندگان موبایل پاساژ علاءالدین چندان با آن موافق نیستند و باور دارند که تخلفی صورت نگرفته است. آنها می‌گویند اقدام اخیر دولت فقط بازار را به آشوبی بدون نتیجه خواهد کشاند.

در پاساژ علاءالدین که برعکس روزهای اوجش، خلوت است و مردم کمی در آن در حال رفت و آمد هستند، می‌توان فروشندگانی را دید که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - مدت‌هاست به قول خودشان کاسبی نکرده‌اند و از آنسو در کنار فروشندگان قاب، گلس، گوشی دست‌دوم، دوغ آبعلی و انواع ساندویچ حالا فروشندگان جدیدی نیز به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - چشم می‌خورند که پاسپورت به دست ایستا‌ده‌اند؛ عده‌ای خودشان مسافر بودند و عده‌ای نیز دلال پاسپورت هستند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

فروش با رضایت پاسپورت‌های مسافری

یکی از فروشندگان موبایل پاساژ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - علاءالدین را که سرش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - خلوت‌ است و غرق گوشی‌ خود است برای صحبت پیدا می‌کنم. او می‌گوید عمده‌فروشان یا به قول خودش طبقه ششمی‌ها، گوشی‌های عمده را بدون کد می‌آورند و خرده فروشان نیز از آنها دستگاه‌ها را گرفته و با پاسپورت‌هایی که با رضایت از مردم خریداری شده، گوشی را ثبت و سپس انتقال می‌دهند:

«پاسپورت‌ها ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد، مسافر است و حق دارد که پاسپورت خودش را بفروشد تا پولی به دست بیاورد. اشکالش چیست؟ کجای بیانیه همتا حرف از غیرقانونی بودن زده و کجای قانون آمده که مسافر نمی‌تواند خودش با دست خودش و رضایت خودش کد پاسپورتش را بفروشد؟ مگر نگفتند راه را برای عرضه گوشی مسافری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - باز گذاشتیم تا نیاز بازار حل شود؟ پس چه شد؟»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - فروشنده می‌گوید دولت زورش به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - موبایل‌ فروش‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - می‌رسد چونکه روی سیم‌کارت تسلط دارد و می‌تواند گوشی‌ها را از سرویس‌دهی خارج کند: «روی کالاهایی چون دارو، لباس، وسایل صوتی تصویری و صدها مورد دیگر نمی‌توانند چنین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - کنترلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - داشته باشند. در صنف - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ما اما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - با قطع‌ کردن سیم‌کارت، گوشی را تبدیل به یک دستگاه بازی می‌کنند و تمام.»

او باور دارد که اگر دولت می‌خواهد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - کاری کند باید ریشه‌ای با واردکنندگان این کالاها برخورد کند، واردکنندگانی که به گفته او قطعا دولت بهتر از هر کس دیگری آنها را می‌شناسد: «سامانه همتا یک بار ثبت مسافرتی را قطع کرد، بعد وصل کرد و با باگ شروع به فعالیت کرد به طوری که بارها و بارها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - شده که من و همکارانم درصد گمرکی را پرداخت کردیم و هیچ کدی نگرفتیم و نمی‌توانیم هیچ‌کاری کنیم و پولمان رفته است.»

راهی برای گوشی‌هایی که از سرویس خارج شدند نداریم

کرمی، دیگر فروشنده حاضر در پاساژ علاءالدین نیز به دیجیاتو می‌گوید که فروشندگان هیچ‌کاری برای کسانی که گوشی‌شان خاموش شده از دستشان برنمی‌آید چرا که عوارض گمرکی این گوشی‌ها تمام و کمال پرداخت شده است:

«وقتی عوارض را دادیم و گرفتند و بردند، حالا گوشی را قطع می‌کنند چکار کنیم؟ گوشی را عوض کنیم که ضرر میلیونی بدهیم؟ کارشناسان همتا تمامی خریداران را ترغیب می‌کند برو از فروشنده شکایت کن؛ کدام شکایت؟ شاکی ما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - هستیم که عوارض ورود یک گوشی را با پاسپورت مسافری که با رضایت خودش به ما فروخته، پرداخت کردیم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - تا بتوانیم گوشی را به دست مصرف‌کننده برسانیم ولی با قطعی سرویس بعد از چندین ماه مواجه شدیم.»

این فروشنده ادعا می‌کند که تعداد زیادی از گوشی‌هایی که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - الان آنتن‌شان قطع شده در زمانی رجیستری شده‌اند که گوشی‌ها با کد ملی رجیستر می‌شد: «این گوشی‌ها که اصلا در زمان ثبت گوشی مسافری رجیستری نشده‌اند! ما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - هم نمی‌دانیم چرا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - این‌ها قطع شده‌اند.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

چند مغازه آنطرف‌تر به فروشگاه دیگری برمی‌خورم که برخلاف مغازه‌هایی که تاکنون به آنها سر زده‌ام، کمی شلوغ است و مشتریانی دارد. صاحب مغازه می‌گوید خیلی حرف دارد ولی از من می‌خواهد که اول کار مشتریان را راه بیندازد چرا که نزدیک به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - یک هفته است که جنسی نفروخته، در نهایت بعد از چند دقیقه پای صحبت‌هایش می‌نشینم: «چندتا جوان در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - این پاساژ کار می‌کنند؟ این اقدام سامانه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - همتا زندگی تمام این جوانان از جمله من را متزلزل کرده است.»

او اشاره می‌کند که دولت می‌گوید مغازه‌ها بروند شرکت بزنند و بتوانند گوشی‌ها را با عنوان شرکت‌شان وارد کند. او اما این پیشنهاد دولت را نسنجیده می‌داند و تاکید می‌کند که چطور او و دو جوان دیگر با پانصد میلیون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سرمایه، درگیر پروسه تاسیس یک شرکت شوند و بعد از چندین روز کاغذبازی، گوشی‌هایی وارد کنند که معلوم نیست سرنوشت‌شان چه خواهد شد: «گوشی‌های وارد شده با گارانتی رسمی نیز در بین این ۳۰ هزار قطعی دیده می‌شود.»

در کنار این مغازه‌دار یک مرد با لباس یکی از برندهای مطرح گوشی‌ موبایل ایستاده و در کنار حرف او به من می‌گوید: «شما فکر می‌کنید این برند (به تی‌شرت خود اشاره می‌کند) واردات رسمی دارد؟ این برند تحریم است و نمی‌تواند سفارش ایران بدهد، در نتیجه بسیاری از گوشی‌ها و مدل‌های موبایل خود را به صورت فله‌ای و مسافرتی وارد می‌کند و در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - اینجا آنها را با روش‌های مختلف به صورت قانونی ثبت می‌کند. در این روش‌ها، استفاده از پاسپورت هم قطعا در برخی شرکت‌ها وجود دارد.»

مغازه‌دار جوان سعی می‌کند نگاهی واقع‌بینانه‌تر داشته باشد و می‌گوید: «این درست که عده‌ای از فروشندگان هم خلاف کردند و گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - را رجیستری نکردند و به دست مردم دادند اما تعداد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - این فروشندگان سودجو زیاد نیست. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - کسی سرش درد نمی‌کند که این کارها را انجام دهد و آن افرادی که به این عمل دست می‌زنند هم کاملا قابل شناسایی هستند.»

«واردات رسمی بازار را محدود می‌کند»

مانی یکی از فروشندگانی است که روی محصولات شیائومی بیشتر تمرکز دارد؛ او ضمن تایید حرف اکثر همکارانش به سوالم مبنی بر اینکه «مگر واردات گوشی به صورت رسمی کفاف بازار را نمی‌دهد که گوشی مسافری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - می‌فروشید؟» جواب جالبی می‌دهد: «اگر فقط واردات گوشی رسمی باشد، با یک حالت کمونیستی روبرو خواهیم شد. شرکت‌های وارد کننده رسمی مدل‌ها و رنگ‌های محدود و خاصی را وارد بازار می‌کنند و با قیمت‌هایی بسیار گران‌تر به بهانه گارانتی و دیگر مسائل. شما بر فرض اگر امروز آیفون ۱۱ بخواهید، نمی‌توانید این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - گوشی را به صورت قانونی وارد شده پیدا کنید و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - برای خرید این محصول به این روش، باید دو سه ماهی صبر کنید. پرچمداران جدید و یک سری مدل‌های خاص در برندهای خاص اصلا توسط واردکنندگان رسمی پشتیبانی نمی‌شود.»

مانی باور دارد که گوشی‌هایی که قطع شده‌اند همگی گوشی‌هایی بوده‌اند که با کد اتباع ثبت شده‌اند و یا چندین بار با یک کد ثبت شده‌اند چرا که او تا امروز مشکلی با گوشی‌هایی که با پاسپورت دیگران رجیستر کرده نداشته است؛ البته تاکید می‌کند که یک سری از گوشی‌ها نیز برای زمانی بودند که موبایل‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - با کد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ملی ثبت می‌شدند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان
از این فرم‌ها تقریبا در همه مغازه‌های موبایل فروشی این روزها پیدا می‌شود. فرم‌هایی برای خریداری پاسپورت با رضایت و امضای شخص مسافر به عنوان فروشنده.

قاچاقی بودن یا نبودن

در آخرین جستجوهایم میان مغازه‌های موبایل به فروشگاه نسبتا بزرگ دیگری برمی‌خورم که چندین فروشنده در آن مشغول بحثی داغ با کلیدواژه‌های وزیر جوان، همتا، رجیستری و یک سری کلمات دیگر هستند که باعث می‌شود از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - آنها بپرسم با چه مشکلی برخورد کردند؟ یکی از آنها در حالی که با چاقوی کاتری روی پوست دستش خط و نشان می‌کشد و خون باریکه‌ای از پوستش بیرون می‌زند می‌گوید: «این خط و این نشان، درصدهای فعلی به پنجاه درصد و بلکه بیشتر هم می‌رسد و زمانی خواهد بود که توی خبرنگار جوان با فرزندت باید یک گوشی بخرید و بیش از ۵۰ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - درصد عوارض آن را به دولت بدهید. دولت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سهمش را می‌خواهد وگرنه قاچاق جمع نشده، صرفا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - متمرکز شده و نظم یافته است.»

او که حالا دستانش را می‌شورد حرف‌هایش را چنین ادامه می‌دهد: « با انداختن زنگ کلماتی چون قاچاقچی، کلاهبردار و سودجو ذهن مردم را به سمتی بردند که خلاف‌های سنگینی صورت می‌گیرد. قاچاقچی موبایل از دولت بیشتر به فکر مردم است؛ او گوشی‌ها را بدون اینکه از آینده‌شان با خبر باشد وارد کشور می‌کند تا هم همه مدل‌ها در کشور باشد و هم بتواند پول خودش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - را در بیاورد. آنها می‌خواهند خلا بازار را پر کنند و موبایلی ارزان قیمت‌تر به دست مصرف کننده برسانند.»

همکار این فروشنده شاکی هم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - با اشاره به اینکه تمامی خرده‌فروشان گوشی‌های خود را از عمده‌فروشانی می‌خرند که همه آنها را می‌شناسند و خرید به اصطلاح «از دست» آنچنان بازاری ندارد، می‌گوید که نه واردکنندگان و نه خرده‌فروشان در قبال گوشی‌هایی که به صورت قانونی با پاسپورت ثبت شده‌اند و عوارضشان پرداخت شده، کاری نمی‌توانند بکنند:

«عمده‌فروشان که ۲۴ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ساعت مهلت به من خرده‌فروش می‌دهند و می‌گویند به ما چه، من خرده‌فروش هم نمی‌دانم باید چه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - کنم، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - یا از ترس پلمب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - نشدن مغازه‌ام باید ضرر بدهم و گوشی جدید به دست مردم بدهم و این ضرر را بر سر یکی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - دو گوشی می‌توان تحمل کرد، اما با قطع این حجم از گوشی‌ها، الان بسیاری از مغازه‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - با صدگوشی قطع شده که شاید شش ماه پیش فروخته شده طرف هستند.»

همه چیز درست خواهد شد... خواهد شد؟

این فرد اطمینان دارد اوضاع سی‌هزار گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - قطع شده درست خواهد شد: «اتفاق و شوکی هم که این بار همتا به بازار موبایل وارد کرده صرفا به خاطر حجم زیاد مسافرین در این روزهای سفر زائرین به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - خارج از کشور بوده که ناگهان تعداد ثبت گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - مسافری فزون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - یافت. این اوضاع بگذرد هم همه چیز یا به حالت سابق برمی‌گردد یا اگر برنگردد هم عمده‌فروشان و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - حتی شرکت‌های رسمی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - فکر دیگری برای واردات گوشی می‌کنند.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

او می‌گوید واردات گوشی مسافری هم به علت زیاد شدن برندها و مدل‌ها است و هم به این دلیل که جیب مردم در این روزها خالی شده و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند گوشی ارزان‌تر و بدون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - گارانتی بخرند.

با اینکه سعی می‌کنم در حال خروج از پاساژ علاءالدین با چند فروشنده پاسپورت که از مردم هستند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - صحبت کنم ولی همگی آنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ترجیح - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - دادند که صحبت نکنند. یکی از آنها در گفتگوی کوتاهی به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - من می‌گوید: «می‌خواهم کمی از هزینه سفرم را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - دربیاورم. پول چهارتا سوغاتی هم در بیاید بس است» و می‌خندد. فکر می‌کنم او تنها کسی است که در بین این بازاریان می‌خندد چرا که پاسپورت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - خود را می‌فروشد و می‌رود؛ ماجرا بعد از ثبت گوشی توسط کد فروخته شده مسافری او، تبدیل به یک بازی پیچیده بین خریدار نهایی و خرده فروش می‌شود؛ ماجرایی که معلوم نیست - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سرانجامش چه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone