🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23285.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از چیپست میان‌رده اگزینوس ۹۶۱۱

سامسونگ از جدیدترین چیپست میان‌رده خود به نام اگزینوس ۹۶۱۱ رونمایی کرد. این چپست با اندکی بهبود در میزان فرکانس‌های CPU و GPU نسبت به مدل قبلی ۹۶۱۰ به بازار عرضه خواهد شد. چیپست اگزینوس ...

سامسونگ از جدیدترین چیپست میان‌رده خود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نام اگزینوس ۹۶۱۱ رونمایی کرد. این چپست با اندکی بهبود در میزان فرکانس‌های CPU و GPU نسبت به مدل قبلی ۹۶۱۰ به بازار عرضه خواهد شد.

چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ بر پایه لیتوگرافی ۱۰ نانومتری مشابه نسل قبلی خود ساخته شده است. این چیپست از دو هسته Cortex A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی و از چهار هسته Cortex A53 با حداکثر فرکانس ۱.۷ گیگاهرتزی بهره می‌برد که بر پایه معماری ۶۴ بیتی تولید می‌شود. همچنین این چیپست مانند نسل قبلی خود از یک پردازنده گرافیکی Mali -G72 MP3 GPU استفاده می‌کند که تنها تفاوت آن با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مدل اگزینوس ۹۶۱۰ در میزان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فرکانس آن است. همه این‌ها بهبود‌ها به کاربران اجازه می‌دهد که بازی‌ها و برنامه‌های خود را با سرعت بیشتری اجرا کرده و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از آن‌ها لذت بیشتری ببرند.

هوش مصنوعی این چیپست نیز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پیشرفت چشمگیری داشته و به کاربران توانایی خلق تصاویر قابل رقابت با دوربین‌های حرفه‌ای را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌دهد. در اگزینوس ۹۶۱۱ از یک موتور هوش مصنوعی استفاده شده که شامل یک واحد پردازشی تصاویر می‌شود. این واحد با کمک یادگیری عمیق - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - (Deep Learning) کیفیت عکس‌های ثبت شده را بهبود می‌بخشد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

همچنین این چیپست، به کمک پردازشگر‌های سیگنال دیجیتال و موتور - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شبکه عصبی قدرت مضاعفی به واحد پردازش تصاویر می‌بخشد. این واحد می‌تواند سیگنال‌های آنالوگ تصاویر را آنالیز کرده و و اجسام و صحنه‌ها را تشخیص دهد که باعث می‌شود کاربران تجربه‌ برتری از تصاویر ثبت شده داشته باشند. این واحد همچنین با جمع‌آوری اطلاعات از عکس‌های ثبت شده، می‌تواند تنظیمات عکس مانند نوردهی، تعادل سفیدی، غلظت رنگ و کنتراست را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به صورت خودکار تنظیم کند.

همچنین قابلیت هوشمند تشخیص عمق نیز کاربران را در گرفتن پرتره‌های باکیفیت یاری خواهد کرد. اگزینوس ۹۶۱۰ از دوربین‌های ۳ گانه با چینش واید، اولترا واید و تله فوتو نیز پشتیبانی می‌کند. این چیپست به مودم LTE نیز مجهز شده که می‌تواند با سرعت‌های ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه برای آپلود، اقدام به انتقال داده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کند.

این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چیپست از WiFi به همراه بلوتوث نسخه ۵ و رادیو نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین از سیستم‌های موقعیت‌یابی GPS، GLONASS، BeiDou و Galileo برای مکان‌یابی کاربران بهره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone