🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23265.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از گوشی اقتصادی K10 پلاس به قیمت 155 دلار رونمایی کرد

شرکت لنوو که اواخر ماه اوت از گوشی K10 نوت رونمایی کرده بود، از تلفن هوشمند دیگری از خانواده K به نام لنوو K10 پلاس رونمایی کرد. گوشی لنوو K10 پلاس از نمایشگر 6.22 اینچی ...

شرکت لنوو که اواخر ماه اوت از گوشی K10 نوت رونمایی کرده بود، از تلفن هوشمند دیگری از خانواده K به نام لنوو K10 پلاس رونمایی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کرد.

گوشی لنوو K10 پلاس از نمایشگر 6.22 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 بهره می برد. این نمایشگر دارای ناچ قطره ای بوده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. نسبت نمایشگر به بدنه در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - این محصول 87 درصد است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

در پنل پشتی گوشی مورد بحث دوربین سه گانه شامل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - دوربین اصلی 13 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 و فوکوس خودکار PDAF، حسگر 8 مگاپیکسلی عریض با پوشش 120 درجه ای و سنسور 5 مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته اند. از دیگر ویژگی های قابل توجه در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و همچنین تعبیه جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

قلب تپنده گوشی لنوو K10 پلاس چیپست اسنپدارگون 632 بوده و پردازشگر گرافیکی Adreno 506 آنرا همراهی می کند. این تلفن هوشمند تنها در یک مدل با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به دست خریدار خواهد رسید.

می توان ظرفیت حافظه داخلی را به کمک کارت حافظه microSD تا 2 ترابایت افزایش داد که رقم قابل توجهی محسوب می شود. ظرفیت باتری نیز 4050 میلی آمپر ساعت با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع است.

گوشی لنوو K10 پلاس با سیستم عامل اندروید پای و رابطه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کاربری ZUI ویرایش 11 در رنگ های آبی و مشکی از تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر ماه) به قیمت 155 دلار در هند به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone