🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  4. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23275.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حذف دو اپلیکیشن سلفی مخرب از گوگل پلی پس از ۱.۵ میلیون بار دانلود

دو اپلیکیشن مخرب که خود را اپ سلفی جا زده بودند، پس از یک و نیم میلیون بار دانلود از پلی استور حذف شده اند. این برنامه ها که Sun Pro Beauty Camera و Funny Sweet Beauty ...

دو اپلیکیشن مخرب که خود را اپ سلفی جا زده بودند، پس از یک و نیم میلیون بار دانلود از پلی استور حذف شده اند.

این برنامه ها که Sun Pro Beauty Camera و Funny Sweet Beauty Selfie Camera نام دارند، در ظاهر اپ هایی برای افزایش جذابیت تصاویر سلفی بودند اما بدون اطلاع کاربر در پس زمینه تبلیغاتی را اجرا می کردند که باعث مصرف - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شارژ، کاهش سرعت و تحمیل بار اضافی به سخت افزار می شد.

سابقه انتشار Sun Pro Beauty Camera در پلی استور به سال ۲۰۱۷ باز می گردد و از آن زمان بیش از یک میلیون بار دانلود - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شده. Funny Sweet هم پس از انتشار - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در اوایل تابستان توانسته به بالای ۵۰۰ هزار دستگاه راه پیدا کند.

تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در توسعه هردو اپ از ابزاری چینی استفاده شده که مانع بازگشایی APK و تجزیه و تحلیل آن می شود. از آنجا که اغلب در بازی ها از چنین ابزار پیچیده ای استفاده می شود، بکارگیری آن برای توسعه دو اپ سلفی ساده محققان موسسه Wandera را مشکوک کرده بود.

آنالیزهای متخصصان نشان داد این اپ ها علاوه بر - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نمایش پنهان تبلیغات، مجوزهایی نظیر دسترسی مداوم - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - میکروفون گوشی و ضبط صدا را از کاربر می گیرند که امکان استفاده از آنها به عنوان ابزار جاسوسی را نیز به توسعه دهنده می دهد.

محققان به کاربران این اپ ها توصیه کرده اند هر دو - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برنامه را از گوشی خود - تعمیرات پکیج بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پاک کنند، حتی اگر اینکار به قیمت بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه تمام شود. همچنین از کاربران خواسته شده حین نصب اپ ها به امتیاز و نقدهای نوشته شده دقت کنند چرا که در بخش کامنت های این دو اپ شکایاتی مبنی بر پاپ اپ های تبلیغاتی ناگهانی ثبت شده بود.

در اردیبهشت ماه سال جاری هم ۴۶ تبلیغ افزار مخرب چینی که ۹۰ میلیون گوشی را آلوده کرده بودند، از فروشگاه گوگل پاکسازی شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرچی آیا بلوار بهشتی رستم‌آباد گیلان تعمیرات پکیج بوش 35kw داره.
پاسخ: بله در بلوار بهشتی شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone