🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11622.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی گوشی تاشو با دوربین سلفی دوگانه کار می‌کند

شیائومی امسال پتنت‌های زیادی را به ثبت رسانده که شامل گوشی‌های تاشو هم می‌شود. چند وقت پیش شاهد انتشار اطلاعاتی درباره می میکس فلیپ با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ بودیم و حالا پتنت ...

شیائومی امسال پتنت‌های زیادی را به ثبت رسانده که شامل گوشی‌های تاشو هم می‌شود. چند وقت پیش شاهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - انتشار اطلاعاتی درباره می میکس فلیپ با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ بودیم و حالا پتنت جدید شیائومی یک گوشی تاشو دیگر را به نمایش می‌گذارد.

این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - گوشی هوشمند جدید به یک مکانیزم تاشو ساده مجهز شده. شیائومی پتنت جدیدش را «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) به ثبت رسانده است.

طبق این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - پتنت، گوشی شیائومی فلیپ از طراحی مشابه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - با می میکس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - فلیپ بهره می‌برد و به سمت داخل تا می‌شود. در حقیقت این گوشی هوشمند هم طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ دارد، البته کره‌ای‌ها در آینده نزدیک و در تاریخ ۲۰ مرداد از نسل جدید محصولشان با نام گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی خواهند کرد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه به همراه نمایشگر دوم هستیم. در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - داخل این دستگاه یک - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - نمایشگر بزرگتر قرار گرفته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - که حاشیه‌های کمی اطراف آن به چشم می‌خورند. در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش دوربین سلفی دوگانه قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس

از دیگر ویژگی‌های این گوشی تاشو شیائومی می‌توان به قرارگیری دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - راست دستگاه اشاره کرد. در بخش پایینی آن حفره‌های اسپیکر و پورت USB Type-C قرار دارند.

از آنجایی که با یک پتنت روبه‌رو هستیم، تضمینی برای تولید آن وجود ندارد و شاید این محصول تنها به عنوان یک ایده باقی بماند. با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - وجود این موضوع، بازار گوشی‌های تاشو رو به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - گسترش است و شیائومی هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی دنیای موبایل، احتمالا در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - آینده نزدیک حضور گسترده‌تری در این بخش خواهد داشت.

شیائومی چندین ماه پیش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - از اولین گوشی تاشو خود با نام - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فارس استان فارس - می میکس فولد رونمایی کرد که قیمت بالایی نسبت به پرچمدارهایش دارد، بنابراین با معرفی محصولی ارزان‌تر می‌تواند سهمش را در بازار گوشی‌های تاشو افزایش دهد. انتظار می‌رود این دستگاه همان می میکس فلیپ یا می فلیپ باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ میشه بگید طرفای دوران فارس طرح تعویض تلویزیون جی پلاس قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در دوران شهر فارس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone