🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11642.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس استفاده از برنامه‌های بهینه سازی برای افزایش طول عمر باتری را تایید کرد

روز گذشته بنچمارک گیک‌بنچ گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو را به اتهام دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه‌های مخدوش کننده نتایج عملکرد از پایگاه داده خود حذف کرد. اکنون تولید کننده چینی ...

روز گذشته بنچمارک گیک‌بنچ گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان - پرو را به اتهام دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه‌های مخدوش کننده نتایج عملکرد از پایگاه داده خود حذف کرد. اکنون تولید کننده چینی به این موضوع واکنش نشان داده است.

در متن بیانیه ارائه شده از سوی وان پلاس به می‌خوانیم:

اولویت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان - اصلی ما همیشه ارائه تجربه کاربری عالی است. به دنبال عرضه گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو در ماه مارس (سوم فروردین‌ماه) برخی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان - از کاربران در مورد مواردی که می‌توانیم طول عمر باتری و مدیریت گرما این دستگاه‌ها را بهبود دهیم را گزارش کرده بودند. در نتیجه این بازخورد، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان - تیم تحقیق و توسعه ما طی چند ماه گذشته، تلاش کرده است تا با تطبیق نیاز پردازنده با مناسب‌ترین توان، عملکرد گوشی‌ها را هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های محبوبی مانند کروم بهینه‌سازی کند. این امر ضمن کاهش مصرف انرژی باعث می‌شود کاربران تجربه‌ای روان داشته باشند. در حالی که این موضوع ممکن است روی عملکرد دستگاه‌ها در برخی از بنچمارک‌ها تاثیر بگذارد اما تمرکز ما همیشه روی این است که بتوانیم عملکرد کلی دستگاه را برای کاربران بهبود بخشیم.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان

اگر اخبار مربوط به تولید کننده چینی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این شرکت با این نوع جنجال‌ها بیگانه نیست. برای مثال، این شرکت پیش از این کدی را در OxygenOS گوشی «وان پلاس 3T» قرار داده بود که هنگام اجرای برخی برنامه‌های بنچمارک، سرعت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر املش استان گیلان - کلاک پردازنده اسنپدراگون گوشی را افزایش می‌دهد. همچنین این شرکت همین روند را با گوشی «وان پلاس ۵» نیز تکرار کرده است.

البته از برخی جهات، می‌توان گفت مشکل جدید کمی متفاوت است. زیرا این شرکت برای افزایش طول عمر باتری گوشی‌های خود دست به انجام چنین کاری زده است و کاربران تا زمانی که گوشی دیگری با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ نداشته باشند، متوجه این موضوع نخواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone