🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11635.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اختلال سایبری وزارت راه و شهرسازی در دستور بررسی قرار گرفت

کارشناسان وزارت راه و شهرسازی اعلام کردند که اختلال سایبری صبح امروز شنبه 19 تیر ماه در سیستم‌های کامپیوتری کارمندان این وزارتخانه در دستور بررسی است و تحقیقات درباره علل این مشکلات ادامه دارد. پیش ...

کارشناسان وزارت راه و شهرسازی اعلام کردند که اختلال سایبری صبح امروز شنبه 19 تیر ماه در سیستم‌های کامپیوتری کارمندان این وزارتخانه در دستور بررسی است و تحقیقات درباره علل این مشکلات ادامه دارد.

پیش از ظهر امروز اختلال سایبری در سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی ظاهر شد که در پی آن پورتال وزارتخانه و سایت‌های زیر پرتال آن نیز از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - دسترس خارج شدند. به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - گزارش خبرگزاری ایرنا کارشناسان فنی در حال بررسی موضوع هستند و در صورت در دسترس قرار گرفتن پورتال و سامانه‌های زیر مجموعه این پورتال، موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

همچنین شب گذشته خبرهایی مبنی بر اختلالاتی در تابلوی اعلانات حرکت قطارها در ایستگاه راه آهن تهران به گوش می‌رسید که با تکذیب شرکت راه آهن ایران مواجه شد. شرکت راه آهن ضمن تکذیب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - حمله سایبری در اطلاعیه‌ای گفت: «این موضوع - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - ارتباطی به ساعت حرکت و تردد قطارها نداشت و تنها یک اختلال در حوزه بازرگانی بود و حرکت همه قطارها به موقع انجام می‌شود و تأخیری در برنامه تردد وجود ندارد.»

در حال حاضر نیز حرکت قطارها طبق روال و برنامه قبلی انجام می‌شود و مشکلی در سیر و ایمنی قطارها وجود ندارد. با این وجود تا کنون بروز اختلالات در این سطح در سیستم‌های اداری وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی کم سابقه بوده و باید منتظر ماند و دید که علت این حوادث چه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - هستند. آیا پای حملات هکری و سایبری در میان است یا منشأ اختلال فنی و درون سازمانی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - بوده است؟

کارشناسان فناوری اطلاعات می‌گویند، ضعف امنیت شبکه و از همه مهمتر وجود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - نگاه بخشی به مباحث و وظایف فاوا در دستگاه‌های دولت، ضریب آسیب پذیری را بالا برده است. لازم به ذکر است که در همین رابطه وزیر ارتباطات با بیان این که تحرکات جدیدی توسط مهاجمان سایبری برای طراحی حملات گزارش شده است، هشدار سال ۹۷ در مورد حملات باج‌افزاری را به دستگاه‌های اجرایی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - یادآوری کرد.

دیجیاتو به محض رسیدن اخبار جدید شما را در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اراک استان مرکزی - جریان آخرین خبرها و اطلاعات خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آپامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ سایت ***** جارو برقی کنوود VC7050 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone