🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11638.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هشدار وزیر ارتباطات نسبت به حرکت‌های جدید مهاجمان سایبری برای باج‌گیری

وزیر ارتباطات با بیان این که تحرکات جدیدی توسط مهاجمان سایبری برای طراحی حملات گزارش شده است، هشدار سال 97 در مورد حملات باج‌افزاری را به دستگاه‌های اجرایی یادآوری کرد. آذری جهرمی در کانال تلگرامی ...

وزیر ارتباطات با بیان این که تحرکات جدیدی توسط مهاجمان سایبری برای طراحی حملات گزارش شده است، هشدار سال 97 در مورد حملات باج‌افزاری را به دستگاه‌های اجرایی یادآوری کرد.

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود با اشاره به این موضوع، گفت: - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - «مجددا هشدار اردیبهشت 97 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - در مورد حملات باج‌افزاری با سو استفاده از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - درگاه مدیریتی iLo سرورهای HP را یادآوری می‌کنیم. تحرکات جدیدی توسط مهاجمان سایبری برای طراحی حملات سایبری با استفاده از این نقیصه، رصد و گزارش شده است.»

او در ادامه به اطلاعیه مرکز ماهر در سال 97 اشاره کرد. طبق این اطلاعیه، مرکز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - ماهر اعلام کرده بود رصد فضای مجازی نشان‌دهنده حملاتی مبتنی بر آسیب‌پذیری‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - موجود در سرویس iLo سرورهای HP بوده است. سرویس iLo - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - یک درگاه مستقل فیزیکی است که جهت مدیریت و نظارت سروهای شرکت HP از سوی مدیران شبکه استفاده می‌شود.

همچنین این سرویس حتی در صورت خاموش بودن سرورها به مهاجم قابلیت راه‌اندازی مجدد و دسترسی غیر مجاز را می‌دهد. این حملات بر روی نسخه‌های مختلف مانند iLO 2 و iLO 3 و iLO 4 مشاهده شده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای در ادامه به بیان توصیه‌هایی درباره این گونه تحرکات پرداخته بود:

«دسترسی درگاه‌های iLo از طریق شبکه‌ اینترنت بر روی سرورهای HP مسدود گردد. توصیه اکید می‌شود در صورت نیاز و استفاده از iLO، با استفاده از راهکارهای امن نظیر ارتباط VPN اتصال مدیران شبکه به این‌گونه سرویس‌دهنده‌ها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - برقرار گردد. در صورت مشاهده هرگونه موردی نظیر پیام باج‌خواهی در iLo Security Login Banner ، تغییر در Boot Order، به هم ریختگی یا پاک شدن بی دلیل پیکربندی و اطلاعات یا هر مورد مرتبط و مشکوک دیگر با مرکز ماهر تماس حاصل نمایید.»

گفتنیست عصر دیروز اعلام شد که راه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - آهن تهران دچار حمله سایبری قرار گرفته و این موضوع البته بعد از چند ساعت تکذیب شد. همچنین ساعاتی پیش گزارش شد که وزارت راه و شهرسازی مورد حمله سایبری قرار گرفته و کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند.

در انتها لازم به ذکر است iLO چیپست سخت‌افزاری است که یک پورت خارجی Rj-45 دارد و در کنار سایر پورت‌های شبکه روی سرور قرار می‌گیرد. این پورت می‌تواند از طریق شبکه، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - اتصال از راه دور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - به سرور را برای ادمین ایجاد کند تا امکان مانیتور کردن سخت‌افزارهای سرور را فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone