🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11627.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا از اوپو بخاطر نقص پتنت‌ شکایت می‌کند

به نظر می‌رسد عدم تمدید توافقنامه استفاده از پتنت‌های نوکیا توسط شرکت اوپو برای آن‌ها دردسرساز خواهد شد، زیرا نوکیا قصد دارد در چند کشور مختلف از این شرکت چینی شکایت کند. نوکیا نیز دقیقا ...

به نظر می‌رسد عدم تمدید توافقنامه استفاده از پتنت‌های نوکیا توسط شرکت اوپو برای آن‌ها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - دردسرساز خواهد شد، زیرا نوکیا قصد دارد در چند کشور مختلف از این شرکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - چینی شکایت کند.

نوکیا نیز دقیقا مانند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - سایر شرکت‌های بزرگ صنعت فناوری و مخابرات، از پتنت‌های ثبت شده خود بسیار محافظت می‌کند. شرکت فنلاندی با بسیاری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - از شرکت‌هایی که از پتنت‌های ثبت شده آن‌ها استفاده می‌کنند، توافقنامه‌ها امضا کرده‌ و در صورتی که بدون مجوز از آن‌ها استفاده شود، از کمپانی‌ها شکایت می‌کند.

اکنون طبق گزارش IAM، به نظر می‌رسد نوکیا تصمیم گرفته‌ در چهار کشور انگلیس، فرانسه، آلمان و هند از شرکت اوپو به دلیل نقض این قانون و استفاده بدون مجوز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - از یکی از پتنت‌های خود شکایت کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان

دلیل تصمیم نوکیا این است که شرکت چینی اوپو از تمدید توافقنامه مجوز بین این دو شرکت برای استفاده از برخی پتنت‌های خاص که سال ۲۰۱۸ به امضا رسیده، خودداری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - کرده است. FOSS Patents نیز در گزارش خود به این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - موضوع - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - اشاره می‌کند که نوکیا قصد دارد از همان تیم‌های حقوقی استفاده کند که پیش از این در پرونده‌های لنوو و دایملر پیروز خارج شده‌اند، بنابراین این یک «جنگ سریع» خواهد بود.

بر اساس بیانیه ارائه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - شده توسط نوکیا، به نظر می‌رسد مذاکراتی بین این دو شرکت انجام شده، اما اوپو تصمیم دارد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - راه خود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - را ادامه دهد و تمام پیشنهادات نوکیا را رد کرده است. در این بیانیه آمده است:

«ما در حال تمدید قرارداد مجوز استفاده از پتنت با اوپو هستیم اما متاسفانه آن‌ها پیشنهادات - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - منصفانه و منطقی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - ما را رد کرده‌اند. دعوی قضایی همیشه آخرین چاره ماست و ما پیشنهاد کرده‌ایم برای حل و فصل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - دوستانه این موضوع به حکمیت مستقل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - و بی طرفانه بپردازیم. ما همچنان اعتقاد داریم که این می‌تواند سازنده‌ترین راه برای پیشرفت باشد.»

به نظر می‌رسد این مشکل فقط به دو روش ختم خواهد شد. یا نوکیا برنده قانونی اعلام می‌شود و اوپو مبلغ مشخص شده‌ای را به این شرکت پرداخت خواهد کرد یا اوپو برای تمدید توافقنامه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - موافقت می‌کند. با توجه به اینکه نوکیا تاکنون در پرونده‌های قضایی مربوط به پتنت‌های خود بسیار موفق ظاهر شده، شانس اوپو بسیار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گیلان استان گیلان - کم است اما همچنان ممکن است شگفتی‌هایی رخ دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone