🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11624.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا BH-805 معرفی شد: اولین ایرباد بی‌سیم نوکیا با فناوری حذف نویز فعال

نوکیا BH-805 اولین ایرباد رسمی این شرکت است که از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) استفاده می‌کند و با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو وارد بازار می‌شود. نوکیا BH-805 از حالت Ambient Mode هم پشتیبانی ...

نوکیا BH-805 اولین ایرباد رسمی این شرکت است که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس - از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) استفاده می‌کند و با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو وارد بازار می‌شود. نوکیا BH-805 از حالت Ambient Mode هم پشتیبانی می‌کند تا کاربر در صورت نیاز بتواند به‌صورت همزمان صدای محیط اطراف خود را بشنود.

برخی شرکت‌های شخص ثالث پیش‌تر از طریق مجوزهای نوکیا محصولاتی را تحت این برند با قابلیت حذف نویز فعال به بازار هند عرضه کرده بودند، اما نوکیا BH-805 نخستین ایرباد رسمی HMD Global است که از ANC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه می‌تواند صداهای زمینه تا حداکثر ۲۵ دسیبل را خنثی کند. نوکیا محصول خود را در اروپا به بازار می‌فرستد و در حال حاضر آن را در کشورهایی مثل اتریش، سوییس و آلمان در دسترس قرار داده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر  داراب استان فارس

نوکیا BH-805 شباهت بالایی به ایرباد Nokia Lite دارد و در برخی از قابلیت‌های خود با این دستگاه مشترک است. این محصول از درایورهای گرافینی ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد که هر کدام یک باتری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس - ۴۵ میلی‌آمپرساعتی دارند و حداکثر ۵ ساعت دوام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس - می‌آورند. کیس شارژر این دستگاه با ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند ۲۰ ساعت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس - زمان اضافه را در اختیار کاربر بگذارد. البته در صورت استفاده از حذف نویز فعال این زمان‌ها تا حدی کاهش پیدا می‌کند. نوکیا BH-805 همچنین روی کیس شارژر چند چراغ LED دارد که وضعیت شارژ باتری را نشان می‌دهند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر  داراب استان فارس

این ایرباد جدید برای شارژ سریع از درگاه USB-C برخوردار است و با بلوتوث ۵.۰، استاندارد IPX5 و دستیار صوتی پیش‌فرض گوگل اسیستنت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس - به بازار می‌آید. HMD می‌گوید ایرباد خود را در دو رنگ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس - آبی و مشکی به بازار می‌فرستد. در جعبه نوکیا BH-805 علاوه بر خود ایرباد و کیس شارژر آن، سه اندازه سری سیلیکونی، یک کابل USB-C و یک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر داراب استان فارس - دفترچه راهنمای سریع قرار داده شده است. نوکیا هنوز اطلاعاتی راجع به برنامه عرضه این دستگاه در سایر کشورها منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone