🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15927.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا از گوشی اقتصادی موتو E7 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

موتورولا از گوشی هوشمند ارزان قیمت 130 دلاری «موتو E7» با بهره‌مندی از دوربین 48 مگاپیکسلی و چیپست پایین رده مدیاتک رونمایی کرد. گوشی هوشمند جدید از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با ...

موتورولا از گوشی هوشمند ارزان قیمت 130 دلاری «موتو E7» با بهره‌مندی از دوربین 48 مگاپیکسلی و چیپست پایین رده مدیاتک رونمایی کرد.

گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - هوشمند جدید از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد.

موتورولا ادعا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - می‌کند که موتو E7 علی‌رغم قیمت پایینی که دارد، از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری با کیفیت باورنکردنی به ثبت برساند. حالت «Night Vision» دوربین امکان تصویربرداری با کیفیت مطلوبی را در نور کم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فناوری Quad Pixel به دوربین اجازه می‌دهد عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی را با حساسیت چهاربرابری به نور بگیرد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان

موتو E7 از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 20 به 9 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مجهز به دوربین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - سلفی 5 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر است.

در قلب تپنده موتو E7 چیپست پایین رده هلیو G25 مدیاتک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - جای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - گرفته است. این دستگاه از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت برخوردار است. باتری با یکبار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - شارژدهی امکان ۳۶ ساعت کار با گوشی را به شما می‌دهد.

گوشی هوشمند اقتصادی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - موتورولا با رم 2 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت میکرو‌اس‌دی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - به بازار عرضه خواهد شد.

پنل پشتی موتو E7 از جنس پلاستیک بوده و قرار است گوشی هوشمند جدید در رنگ‌های مرجانی، خاکستری و آبی به فروش برسد. هنوز تاریخ دقیق عرضه آن به بازار مشخص نشده است. انتظار می‌رود دستگاه جدید ابتدا در انگلیس و بعد از چند هفته در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا به فروش برسد. هر چند هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - بازارهای ایالات متحده و استرالیا خبری منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone