🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  2. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  3. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15913.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تهدید گوگل، فیسبوک و توییتر به ترک پاکستان در پی تصویب قانون جدید سانسور محتوا

به دنبال تصویب قانون جدیدی در پاکستان برای سانسور محتوای دیجیتالی، شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله گوگل، فیسبوک و توییتر، ضمن انتقاد به تصمیم گرفته شده، مقامات پاکستان را تهدید به ترک این کشور کردند. ...

به دنبال تصویب قانون جدیدی در پاکستان برای سانسور محتوای دیجیتالی، شرکت‌های بزرگ فناوری از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جمله گوگل، فیسبوک و توییتر، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ضمن انتقاد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به تصمیم گرفته شده، مقامات پاکستان را تهدید به ترک این کشور کردند.

هفته گذشته، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان با امضای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قانونی جدید، مجوز حذف و مسدود کردن محتواهایی را به اداره مخابرات پاکستان داد که به زیان دولت بوده یا شهروندان را علیه حکومت تحریک می‌کند. به موجب - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این قانون، محتواهای دیجیتالی تهدید کننده تمامیت، امنیت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و دفاع پاکستان فیلتر می‌شوند.

علاوه بر فیسبوک، گوگل و توییتر، سایر شرکت‌های عضو ائتلاف اینترنت آسیا (AIC) از جمله اپل، آمازون، لینکدین، اکسپدیا گروپ، لاین، یاهو، SAP،Airbnb ،Grab ،Rakuten ،Booking.com و Cloudflare نیز نسبت به تصویب قانون جدید سانسور در پاکستان ابراز نگرانی کردند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این نخستین بار نیست که غول‌های بزرگ فناوری در مورد قانون جدید - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سانسور در پاکستان ابزار نگرانی می‌کنند. اسفندماه سال گذشته وقتی برای نخستین بار صحبت از تصویب چنین قانونی مطرح شد نیز شرکت‌های بزرگ نسبت به آن واکنش نشان داده بودند.

در همان ابتدای سال - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - 2021 میلادی، برخی شرکت‌های بزرگ فناوری پاکستان را تهدید کرده بودند که در صورت تصویب این طرح، آن کشور را ترک خواهند کرد. تهدید مثمرثمر واقع شد و دولت پاکستان عقب - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نشینی کرد؛ اما اکنون بعد  از گذشت چند ماه، AIC در بیانیه‌ای اعلام کرده که با تصویب قانون جدید، اعضای این ائتلاف نمی‌توانند در پاکستان به فعالیت خود ادامه دهند.

در بخشی از بیانیه منتشر شده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آمده است:

« الزامات مربوط به محلی سازی داده‌ها به توانایی افراد برای دسترسی به اینترنت رایگان و آزاد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آسیب می‌رساند و ارتباط اقتصاد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دیجیتالی پاکستان را از سایر کشورهای جهان قطع می‌کند. با تصویب چنین قانونی، اداره مخابرات پاکستان قدرت بیشتری در اختیار دارد و عملکرد شرکت‌های بزرگ فناوری را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بهانه نقض قوانین حقوق بشر و حریم خصوصی و آزادی بیان محکوم می‌کند که مضحک است.»

در بخش دیگری از بیانیه آمده است:

«با تصویب این قانون، اعضای ائتلاف AIC در ارائه خدمات خود به کاربران پاکستانی با دشواری‌هایی روبرو خواهند بود. اگر پاکستان می‌خواهد مقصدی جذاب برای سرمایه گذاری در حوزه فناوری باشد و به اهداف خود در حوزه تحول دیجیتالی جامه عمل بپوشاند،‌ باید به صورت عملی با صنعت فناوری همکاری داشته و قوانین شفافی وضع کند. با چنین قوانینی می‌توان از مزایای اینترنت بهره برد و آسیب کمتری به مردم می‌رسد.»

براساس قانون جدید، شرکت‌های فناوری که پس از 24 ساعت از اعلام حذف محتوای غیرقانونی، به اخطار مقامات پاکستانی توجه نشان ندهند و محتوای مربوطه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را حذف نکنند؛ باید جریمه نقدی حداکثر 3.14 میلیون دلاری را پرداخت نمایند. پاکستان نیز همانند هند از شرکت‌های بزرگ فناوری می‌خواهد تا در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این کشور دفاتر محلی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone