🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15929.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فوجی‌فیلم از دوربین GFX100 IR برای عکاسی مادون قرمز رونمایی کرد

فوجی فیلم از نسخه مادون قرمز دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی قطع متوسط GFX100 برای عکسبرداری از «صحنه جرم و آثار هنری و فرهنگی» رونمایی کرد. از این دوربین که GFX100 IR نام دارد می‌توان برای تشخیص ...

فوجی فیلم از نسخه مادون قرمز دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی قطع متوسط GFX100 برای عکسبرداری از «صحنه جرم و آثار هنری و فرهنگی» رونمایی کرد. از این دوربین که GFX100 IR نام دارد می‌توان برای تشخیص اسناد جعلی، تحلیل رنگدانه‌های تابلوهای نقاشی و اسناد تاریخی استفاده کرد.

فوجی فیلم می‌گوید عکاسان با قراردادن فیلترهای مادون قرمز مختلف روبروی لنز دوربین GFX100 IR - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - می‌توانند در طول موج‌های مختلف - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - نور عکسبرداری کرده و جزئیات پنهان صحنه یا نقاشی را ثبت کنند. این شرکت اضافه می‌کند که با استفاده از فیلتر مادون قرمز صحیح می‌توان مثل نسخه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - استاندارد این دوربین عکس‌های رنگی معمولی در طیف مرئی انداخت.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان
عکاسی در نور مادون قرمز (راست) در برابر عکاسی معمولی

فوجی فیلم قیمت GFX100 IR را اعلام نکرده، اما در گزارش نوشته شده که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - به شکل بسیار محدود عرضه خواهد شد به طوری که کاربران عادی قادر به خریدن آن نیستند. علاوه بر این خریدار باید با قوانین و مقررات استفاده از این محصول موافقت کند.

فوجی فیلم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - علاوه بر معرفی دوربین فوق، از بروزرسانی نرم افزاری دوربین GFX100 رونمایی کرد. این نسخه قابلیت جدیدی به نام Pixel Shift Combiner را به دوربین اضافه می‌کند. این قابلیت برای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - کاربرانی توسعه داده که جزئیات تصاویر ۱۰۰ مگاپیسلی این دوربین را ناکافی می‌دانند، چرا که ۱۶ تصویر RAW را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - به یک تصویر بسیار باکیفیت با رزولوشن ۴۰۰ مگاپیکسل تبدیل می‌کند.

فوجی فیلم می‌گوید این آپدیت برای کاربرانی که در زمینه آرشیو اسناد، نگهداری از اسناد تاریخی و هنری فعالیت می‌کنند اجازه می‌دهد تا تصاویر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - آثار یا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رودبار استان گیلان - اسناد ارزشمند را با رزولوشن ۴۰۰ مگاپیکسل آرشیو کنند. فوجی فیلم می‌گوید بروزرسانی عکسبرداری با رزولوشن ۴۰۰ مگاپیکسلی با دوربین GFX100 IR نیز سازگار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone