🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15912.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی وینگ و سرفیس Duo در بین 100 اختراع برتر 2020 از نگاه مجله تایم

مجله «تایم» براساس نظر سردبیران و روزنامه نگاران سراسر جهان، فهرست 100 اختراع و نوآوری‌ برتر سال 2020 را تهیه و منتشر کرد. نام دو گوشی هوشمند ال‌جی وینگ و سرفیس Duo در این فهرست ...

مجله «تایم» براساس نظر سردبیران و روزنامه نگاران سراسر جهان، فهرست 100 اختراع - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - و نوآوری‌ برتر سال 2020 را تهیه و منتشر کرد. نام دو گوشی هوشمند ال‌جی وینگ و سرفیس Duo در این فهرست دیده می‌شود.

سردبیران و روزنامه نگاران نشریات مختلف در سراسر جهان از طریق فرم ویژه‌ آنلاین تهیه شده توسط مجله تایم در این نظرسنجی شرکت کرده و نظرات خود را در اختیار تایم قرار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - دادند.

مجله تایم براساس برخی پارامترها همچون کارایی محصول، تاثیر آن بر صنعت و برخی موارد دیگر، فهرست اولیه‌ای از اختراعات و نوآوری‌های سال جاری میلادی تهیه کرد. سپس با تهیه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - فرم نظرسنجی آنلاین از همکاران خود در سراسر جهان درخواست کرد تا نظرات - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - خود را در مورد برتین اختراعات سال جاری اعلام کنند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی

درنهایت، مجله تایم برترین اختراعات امسال را در چند دسته اصلی از جمله سلامتی، سرگرمی، هوش مصنوعی، لوازم الکترونیکی مصرفی، طراحی، آموزش و غیره دسته بندی و نتایج آن را منتشر کرده است.

در بخش «سرگرمی»، نام کنسول‌های بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - ایکس مایکروسافت دیده می‌شود. سرویس ابری بازی انویدیا،‌ GeForce Now نیز براساس نظرسنجی‌های انجام شده، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

تلویزیون 65 اینچی GX ال‌جی با رزولوشن 4K و تلویزیون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - سامسونگ Sero را که می‌تواند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - تصاویر را در دو حالت عمودی و افقی نشان دهد دو محصول دیگری هستند که در فهرست 100 اختراع برتر جهان در سال 2020 از نگاه مجله تایم نامشان دیده می‌شود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی

 

در بین دستگاه‌هایی که کمابیش شناخته شده، دوربین های سونی آلفا a7C و Insta360 One R دیده می‌شود. جالب است بدانید در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - این فهرست صدتایی نام دو گوشی هوشمند که امسال رونمایی شدند نیز دیده می‌شود. گوشی هوشمند ال‌جی وینگ با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر چرخان به علاوه مایکروسافت سرفیس Duo - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - گوشی اندرویدی با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - دو نمایشگر، توانستند حرفی تازه در بین گوشی‌های هوشمند معرفی شده در سال جاری داشته باشند و نامشان در این فهرست 100 تایی می‌درخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone