🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15921.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

خودروی برقی اپل احتمالا از سیستم تاریک کردن خودکار شیشه‌ها برخوردار است

خودروی برقی اپل که فعلاً با نام اپل کار (Apple Car) شناخته می‌شود، احتمالاً از سیستم هوشمند تاریک کردن پنجره‌ها برخوردار است که با استفاده از فناوری کریستال مایع و فیلترها، از ورود نورهای مضر ...

خودروی برقی اپل که فعلاً با نام اپل کار (Apple Car) شناخته می‌شود، احتمالاً از سیستم هوشمند تاریک کردن پنجره‌ها برخوردار است که با استفاده از فناوری کریستال مایع و فیلترها، از ورود نورهای مضر خورشید به درون اتاقک جلوگیری کرده و حریم خصوصی سرنشینان را افزایش می‌دهد.

اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) به تازگی دو پتنت اپل را تأیید نهایی (Grant) کرده که نشان می‌دهند این شرکت برای ارتقا حریم خصوصی سرنشینان و همچنین کاهش اثرات مخرب نور خورشید بر چشمان - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - راننده، به فکر استفاده از سیستم هوشمند تاریک کردن پنجره‌ها در خودروی برقی - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خود است.

تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی
طرح مفهومی خودروی برقی اپل که توسط Motor Trend طراحی شده است

اپل در پتنت اول - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از بکارگیری ماژول‌های کریستال مایع سخن گفته که احتمالا به معنی - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چند لایه بودن - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شیشه پنجره‌های خودرو برای جلوگیری از ورود نورها به درون اتاقک است. اپل ظاهراً - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دنبال استفاده از فیلترهای مختلف در پنجره - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اتومبیل است که مانع - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از ورود نور فرابنفش و فروسرخ به درون خودرو شده و علاوه بر محافظت از چشمان سرنشینان، از بالا رفتن بیش از حد دمای اتاقک در فصل تابستان جلوگیری می‌کنند.

در پتنت دوم، از بکارگیری - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سیستم و متدی برای «ارتقا حریم شخصی و تاریک شدن پنجره‌ها به شکل دینامیک» اشاره شده که خصوصیات آن مشابه با پتنت اول بوده و برای تغییر میزان شفافیت پنجره‌های خودرو در نظر گرفته شده است. اپل در پتنت خود اشاره می‌کند که روش‌های فعلی برای تاریک کردن پنجره‌های خودرو «به حد کافی از سرنشینان در - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برابر اثرات مخرب نور خورشید و نورهای دیگر محافظت نکرده» و «تأثیر چندانی در ارتقا حریم خصوصی» ندارند.

تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی
شایعات حاکی از آنند که Alexander Hitzinger، مهندس ارشد - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سابق پورشه در حال فعالیت روی پروژه Titan است.

در این پتنت به اتصال یک دستگاه کامپیوتری به ماژول‌های تاریک کننده پنجره اشاره شده که می‌توانند سطح شفافیت شیشه‌ها را با بوسیله ولتاژ تغییر دهند. این کامپیوتر با تحلیل اطلاعات سنسورهای مختلف خودرو، وضعیت خودرو را - تعمیرات پکیج بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تشخیص داده و به طور خودکار پنجره‌ها را تاریک می‌کند.

منظور از سنسورها، احتمالاً GPS، دماسنج، فشارسنج، رطوبت‌سنج، سنسورهای نور محیطی، دوربین‌های دو بعدی و سه بعدی، سنسور وزن، فروسرخ، LiDAR و غیره است. کامپیوتر خودرو با دریافت داده‌های این سنسورها، در مورد میزان دید راننده تصمیم گیری کرده و شفافیت شیشه‌ها را کاهش یا افزایش می‌دهد. این سیستم همچنین با استفاده از داده‌های موقعیت مکانی GPS پارک شدن خودرو در خیابان‌های داخل شهر را تشخیص داده و شیشه‌ها را برای ارتقا حریم خصوصی تاریک می‌کند.

برخی شایعه‌ها حاکی از آنند که اپل در پروژه‌ای مخفی به نام Project Titan در حال ساخت یک اتومبیل برقی خودران است. این خودرو احتمالاً «اپل کار» نام خواهد گرفت و سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۵ رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone