🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43067.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نام رسمی اندروید O احتمالا در جریان خورشیدگرفتگی پیش رو فاش می شود

گوگل به تدریج برای انتشار اندروید O آماده می شود و متاسفانه هنوز نمی دانیم که نام رسمی برای این نسخه از اندروید چه خواهد بود. آیا نسخه بعدی از سیستم عامل موبایلی گوگل، اورئو ...

گوگل به تدریج برای انتشار اندروید O آماده می شود و متاسفانه هنوز نمی دانیم که نام رسمی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای این نسخه از اندروید چه خواهد بود.

آیا نسخه بعدی از سیستم عامل موبایلی گوگل، اورئو (برند معروف سازنده بیسکوئیت کرم دار شکلاتی) نام دارد یا هم نام با خوراکی خوشمزه دیگری است که با حرف O شروع می شود؟

روز پنجشنبه هفته گذشته خبرنگار وبسایت اندروید پلیس تعدادی توییت را در اکانت شخصی اش منتشر کرد و در آن مدعی شد که گوگل احتمالا نام رسمی برای این نسخه از اندروید را در تاریخ سی ام مردادماه (مصادف با خورشید گرفتگی گسترده در برخی نواحی دنیا) منتشر خواهد کرد.

این خبرنگار که دیوید روداک نام دارد در توییت های خود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مدعی شد که گوگل تاریخ از پیش تعیین شده برای انتشار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این نسخه اندروید را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اندکی عقب انداخته و هنوز اطلاعاتی در این باره به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دست نیاورده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان
انتشار اندروید O برای موبایل پیکسل به تعویق افتاده. اطلاعات تازه ای در این باره در دسترس نیست.

وی در ادامه توییت کرد که منبعی با اطلاعات تایید نشده به او - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گفته است نام اندروید O در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - روز خورشیدگرفتگی اعلام خواهد شد و همزمان از طرح های گوگل برای تصویرسازی این رویداد به منظور گرامیداشت آن خبر داد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اگر حرف های خبرنگار اندروید پلیس در این رابطه صحت داشته باشد آنگاه به اطلاعات خوبی در رابطه با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نام بعدی نسخه جدید اندروید دست یافته ایم و حدس زدن آن کار چندان دشواری نخواهد بود و می توان با اطمینان گفت که نام این توزیع اورئو است.

اگر دقت کرده باشید در زمان بروز خورشیدگرفتی، ماه در میانه زمین و خورشید قرار می گیرد و صحنه ای که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ایجاد می شود شباهت زیادی به اورئو دارد. در تصویری که در بالای مطلب مشاهده می کنید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یک عدد بیسکوییت کرم دار شکلاتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با استفاده از فتوشاپ روی خورشید قرار داده شده تا درک بهتری از این واقعه پیدا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone