🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15907.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نابودی پاگانی هوایرا ۳.۴ میلیون دلاری توسط یک نوجوان 17 ساله

تصادف سوپرکارهای چند میلیون دلاری نه تنها برای مالک خودرو که حتی برای عابرین و ناظران نیز یک صحنه دردناک است. فارغ از بعد اقتصادی موضوع از بین رفتن خودرویی که حاصل تلاش چندین ساله ...

تصادف سوپرکارهای چند میلیون دلاری نه تنها برای مالک خودرو که حتی برای عابرین و ناظران نیز یک صحنه دردناک است. فارغ از بعد اقتصادی موضوع از بین رفتن خودرویی که حاصل تلاش چندین ساله مهندسین و طراحان صنعت خودروسازی است غم‌انگیز به نظر می‌رسد.

چندی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - پیش در شهر لاس وگاس یک نوجوان ۱۷ ساله که اتفاقا یوتیوبر معروفی نیز هست با پاگانی هوایرا رودستری که به پدر وی تعلق داشت تصادف کرده و خسارات زیادی را به بار آورد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان

این خبر برای نخستین بار از طریق اینستاگرام منتشر شد و با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که پاگانی هوایرا مذکور متعلق به تیم گیلان یک میلیاردر ساکن تگزاس است که خرداد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - ماه به دست وی رسیده بود. به نظر می‌رسد عمر این خودرو ۳.۴ میلیون دلاری به یک سال نیز نرسیده است.

جالب است بدانید که این خودرو یک پاگانی هوایرا معمولی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - نبوده است و به صورت سفارشی رنگ‌آمیزی شده است. رنگ بنفش این خودرو سبب خاص شدن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - آن شده است و مشخص کننده برچسب قیمتی خودرو مذکور است.

خردادماه امسال بود که گیج گیلان؛ پسر تیم گیلان؛ شخصی که در هنگام تصادف پشت فرمان پاگانی هوایرا بوده است تصاویری از این خودرو را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - در اینستاگرام خود منتشر کرده و توضیح داد که یک رودستر جدید به تازگی به محل سکونت آن‌ها رسیده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - است.

پاگانی هوایرا خودرو بسیار خاصی است که در سال تنها ۳۰ نمونه از آن ساخته می‌شود و زمان آماده‌سازی هر یک از این مدل‌ها نیز ۱۰ ماه است. با این شرایط به نظر می‌رسد که اگر این میلیاردر مجددا بخواهد یک نمونه از این خودرو را تهیه کند باید حداقل ۱۰ ماه منتظر بماند.

پاگانی هوایرا یک خودروی سوپر اسپرت موتور وسط است که در سال ۲۰۱۲ عنوان برترین هایپرکار سال را از آن خود کرد. این خودرو - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - از یک موتور دوازده سیلندر خورجینی با حجم ۵۹۸۰ سی سی نیرو می‌گیرد. قدرت خروجی این موتور ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور آن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - ۱۱۰۰ نیوتن متر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - است. این خودرو می‌تواند در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مریوان استان کردستان - کمتر از ۳.۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone