🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15918.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا معرفی گلکسی زد فلیپ را به تاخیر می‌اندازد

طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رویداد «آنپکد2021» و خصوصا معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فلیپ هستند؛ اما آخرین گزارش‌ها خبر از به تاخیر افتادن تاریخ رونمایی می‌دهد. براساس گزارش منتشر شده از سوی «TheElec»، ...

طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رویداد «آنپکد2021» و خصوصا معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فلیپ هستند؛ اما آخرین گزارش‌ها خبر از به تاخیر افتادن تاریخ رونمایی می‌دهد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «TheElec»، به نظر می‌رسد خبری از معرفی گلکسی زد فلیپ در رویداد آنپکد که احتمالا اوایل ژانویه 2021 برگزار می‌شود، نخواهد بود. بهمن ماه سال گذشته، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - سامسونگ در رویداد آنپکد 2020 دست پر ظاهر شد و در کنار رونمایی از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20، مهمان ویژه دیگری یعنی گلکسی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - زد فلیپ، دومین گوشی تاشوی خود را معرفی کرد.

به نظر می‌رسید بهمن‌ماه امسال نیز به سنت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - سال گذشته، کره‌ای‌ها در رویداد آنپکد، نسل بعدی این دو گوشی هوشمند را با خود روی صحنه بیاورند و رونمایی کنند؛ اما گزارش جدیدی که از سوی TheElec منتشر شده، خبرهای دیگری را منعکس می‌‌کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان

این منبع در گزارش خود دلیل عدم معرفی نسل جدید گلکسی زد فلیپ را مشخص نکرده اما - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای اینکه تمام توجهات به نسل جدید گلکسی S مطعوف شده و فروش آن تحت تاثیر فلیپ قرار نگیرد این تصمیم را اتخاذ کرده باشد.

از زمان معرفی نسل اول گوشی‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - تاشو گلکسی زد فلیپ مدت زمانی می‌گذرد و کره‌ای‌ها زمان کافی برای نظرسنجی و گرفتن فیدبک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - از کاربران خود داشته‌اند؛ پس شاید یکی از دلایل این تاخیر در تاریخ رونمایی به تغییرات احتمالی نسخه جدید مربوط باشد آنطور که «Ice universe» در جدیدترین توییت خود گفته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - سامسونگ این موبایل را به نمایشگر با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های باریکتر مجهز می‌کند.

به نظر می‌رسد نسل جدید گلکسی زد فلیپ سه ماهه اول 2021 رونمایی می‌شود؛ اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. گلکسی فولد به عنوان نخستین گوشی‌ تاشو کره‌ای‌ها چندین بار مورد بازبینی قرار گرفت تا بتواند قدرتمندتر در بازار ظاهر شود. برخی کاربران انتقادهایی به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - نسل اول گلکسی زد فلیپ وارد کرده‌اند، شاید سامسونگ قصد دارد نسل بعدی این گوشی هوشمند را نیز با تغییرات مورد نظر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - کاربران به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روستای نویده کوچصفهان خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای نویده شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone