🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15939.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای وان پلاس 9 پرو خبر از دوربین شبیه گلکسی نوت 20 می‌دهد

رندرهای فاش شده وان پلاس 9 پرو خبر از نمایشگر دارای انحنا در این گوشی هوشمند می‌دهد. ظاهرا ماژول دوربین نسخه پایه وان پلاس 9 نیز از طراحی مشابه گلکسی نوت 20 وام گرفته است. ...

رندرهای فاش شده وان پلاس 9 پرو خبر از نمایشگر دارای انحنا در این گوشی هوشمند می‌دهد. ظاهرا ماژول دوربین نسخه پایه وان پلاس 9 نیز از طراحی مشابه گلکسی نوت 20 وام گرفته است.

«استیو همرستوفر» افشاگر معروف با نام کاربری «OnLeaks» پست جدیدی در وب‌سایت «Voice» - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - منتشر کرده و رندرهایی از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - وان پلاس 9 پرو به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - که وان پلاس 9 پرو مانند وان پلاس 8T از نمایشگر تخت بهره نخواهد برد و با نمایشگر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - دارای انحنا مشابه وان پلاس 8 پرو معرفی خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - جدید مجهز به نمایشگر 6.55 اینچی باشد. علاوه بر اطلاعات فاش شده در مورد نمایشگر، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - احتمالا ماژول دوربین نسخه پایه وان پلاس 9 از طراحی دوربین گلکسی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - نوت 20 وام گرفته و نسخه پرو پرچمدار جدید وان پلاس با چهار دوربین در پنل پشتی معرفی خواهد شد.

از سوی دیگر اطلاعات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - فاش شده قبلی حاکی از آن است که پرچمداران بعدی این شرکت با دوربین‌های قو‌ی‌تری نسبت به نسل قبلی معرفی شوند.

با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - وجودی که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - به نظر می‌رسد پرچمدارهای آتی وان پلاس با چیپست‌ نسل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - بعد از سری اسنپدراگون 800 در دسترس کاربران قرار گیرند؛ اما این افشاگر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - معروف توضیحی در مورد چیپست پرچمدار بعدی وان پلاس منتشر نکرده است.

با وجودیکه به نظر می‌رسید سری وان پلاس 9 سال آینده میلادی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - با دو عضو و در دو مدل مختلف در دسترس کاربران قرار گیرد؛‌ اما خبرهای مربوط به اواخر آبان ماه، اطلاعات جدیدی از عضو سوم در این خانواده داد.

در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان - آن مقطع زمانی گفته شده بود که پرچمداران وان پلاس 9 با چیپست اسنپدراگون 875 و نمایشگر امولد با نرخ بروزرسانی 144 هرتز رونمایی خواهند شد. ظاهرا گوشی‌های هوشمند جدید با استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از NFC، اسپیکرهای استریو و شارژر 65 وات سیمی و 40 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

- تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سیاهکل استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone