🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15916.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آغاز مأموریت بلندپروازانه چین برای نمونه‌برداری از ماه با پرتاب فضاپیمای Chang’e 5

چین مأموریت فضایی بلندپروازانه به ماه را به منظور نمونه‌برداری از خاک و بازگردانی آن‌ها به زمین آغاز کرد. اگر این مأموریت با موفقیت انجام شود، برای اولین بار پس از نزدیک به نیم قرن ...

چین مأموریت فضایی بلندپروازانه به ماه را به منظور نمونه‌برداری از خاک و بازگردانی آن‌ها به زمین آغاز کرد. اگر این مأموریت با موفقیت انجام شود، برای اولین بار پس از نزدیک به نیم قرن نمونه خاک ماه به زمین آورده می‌شود.

فضاپیمای Chang'e 5 شب گذشته سوار بر راکت لانگ مارچ ۵ از مرکز فضایی «ون‌چانگ» در استان هاینان به فضا پرتاب شد. مأموریت این فضاپیما نمونه‌برداری از خاک ماه و بازگردانی آن‌ها به زمین در اواسط ماه دسامبر است. نمونه‌برداری از خاک ماه و بازگردانی آن‌ها به زمین پس از مأموریت لونا ۲۴ اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۷۶ رخ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - نداده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - است.

Chang'e 5 پس از رسیدن به ماه مأموریتی سخت و پیچیده در پیش خواهد داشت. این فضاپیمای ۸ تنی حدوداً ۴ روز دیگر در مدار ماه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - قرار خواهد گرفت و سپس دو ماژول (ماه نشین رباتیک و ماژول پرواز) را برای نمونه‌برداری به سطح ماه ارسال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - خواهد کرد. ماه نشین در منطقه‌ای آتشفشانی به نام Mons Rümker در «اقیانوس طوفان‌ها» فرود می‌آید که پیشتر در سال ۱۹۶۹ توسط مأموریت آپولو ۱۲ ناسا مورد بررسی قرار گرفت.

ماه‌نشین فضاپیمای Chang'e 5 بوسیله دوربین‌ها، رادار زمین‌نفوذ و طیف‌سنج سطح ماه را مطالعه می‌کند، اما مهم‌ترین مأموریت آن جمع‌آوری حدود ۲ کیلوگرم از خاک ماه خواهد بود که برخی از آن‌ها از عمق تقریباً ۲ متری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - برداشته خواهند شد. ماه‌نشین سپس نمونه‌های جمع‌آوری شده را به ماژول پرواز انتقال خواهد داد. این ماژول سپس در مدار ماه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - به کپسول بازگشت متصل شده و در تاریخ ۱۶ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - یا ۱۷ دسامبر (۲۶ یا ۲۷ آذر) به زمین می‌رسد.

منطقه Mons Rümker ماه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کنگاور استان کردستان - دارای سنگ‌هایی متعلق به ۱.۲ میلیارد سال گذشته است و مطالعه آن‌ها به محققان کمک می‌کند تا از تاریخچه ماه و همچنین نحوه فرگشت زمین و منظومه شمسی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone