🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23486.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دو عضو کارگروه فیلترینگ: در جلسات برای فیلتر کردن پلی استور گوگل بحثی نشده است

احتمال فیلتر شدن پلی استور گوگل، این روزها تبدیل به یکی از داغ‌ترین بحث‌های جامعه فناوری ایران شده و هر روز با سکوت منابع رسمی، وارد ابعاد تازه‌تری می‌شود. اکنون دو نماینده مجلس که عضو ...

احتمال فیلتر شدن پلی استور گوگل، این روزها تبدیل به یکی از داغ‌ترین بحث‌های جامعه فناوری ایران - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - شده و هر روز با سکوت منابع رسمی، وارد ابعاد تازه‌تری می‌شود. اکنون دو نماینده مجلس که عضو کارگروه تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه (کارگروه فیلترینگ) - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - هستند، در گفتگویی با خبرگزاری جماران تاکید کرده‌اند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - که در سه جلسه اخیر کارگروه که پس از مدت‌ها برگزار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - شده، بحثی در رابطه با فیلتر شدن گوگل پلی استور وجود نداشته است.

به تازگی تصویر نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، دستور فیلتر شدن «پلی استور گوگل» را در کمترین زمان ممکن به اپراتورهای اینترنتی داده بود. در حال حاضر هنوز دادستانی کل کشور واکنشی رسمی به این خبر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - نداشته اما مسئله زمانی پیچیده‌تر می‌شود که باشگاه خبرنگاران جوان، صحت نامه را در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - گفتگو با یک منبع آگاه تایید کرده است.

اکنون «رمضانعلی سبحانی‌فر» و «محمد کاظمی»، دو نماینده مجلس که عضو کارگروه فیلترینگ هستند، تاکید می‌کنند که این کارگروه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - چنین مصوبه‌ای نداشته است. سبحانی‌فر در همین رابطه گفته است:

«از سال ۹۶ که ما رفع فیلتر توئیتر را مطرح کردیم، کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه برگزار نشده بود، ولی طی یکی دو - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - ماه گذشته سه جلسه برگزار شده است. در این جلسات هم نه بحث فیلتر گوگل پلی مطرح شده و نه تصمیمی در این خصوص گرفته شده است.»

با توجه به اینکه برخی خبرگزاری‌ها وجود چنین نامه‌ای را تایید کرده‌اند، سبحانی‌فر در پاسخ به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - این سوال که آیا دادستانی کل کشور می تواند بدون اینکه این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - مجرمانه مطرح و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - تأیید شود، نسبت به این طور موارد اقدام کند، گفته است: - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - «معمولا مصوبات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه توسط این مقامات اعلام می شود. همان طور که گفتم در جلسات کارگروه هم تاکنون این موضوع مطرح نشده است.»

از سوی دیگر محمد کاظمی، نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی که عضو کارگروه فیلترینگ است هم گفته که کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در خصوص فیلتر کردن پلی استور گوگل جلسه‌ای نداشته است.

در روزهای اخیر عده زیادی از فعالان و کارشناسان حوزه امنیت در فضای مجازی در کنار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - اعضای انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نگرانی‌هایی را در رابطه با این تصمیم احتمالی بیان کرده‌اند. از سوی دیگر مدیرعامل کافه بازار هم با واکنشی سریع به این خبر، اعلام کرد که از فیلتر شدن رقیب خارجی حمایت نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone