🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26654.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آمازون به دنبال دریافت مجوز برای پرتاب ماهواره‌های اینترنتی

پروژه اینترنت ماهواره‌ای آمازون با سرعت خوبی در حال پیش‌روی است و این شرکت از FCC درخواست کرده تا مجوز پرتاب 3236 ماهواره این برنامه را صادر کند. در این برنامه که پروژه کویپر نام ...

پروژه اینترنت ماهواره‌ای آمازون با سرعت خوبی در حال پیش‌روی است و این شرکت از FCC درخواست کرده تا مجوز پرتاب 3236 ماهواره این برنامه را صادر کند.

در این برنامه که پروژه کویپر نام گرفته، قرار است ماهواره‌ها به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - 98 گروه مدارگرد تقسیم شده و در اتفاعی بین 590 تا 630 کیلومتری زمین به پرواز دربیایند. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - آمازون گفته که قرار است با این پروژه نیاز ارتباطی ده‌ها میلیون نفر در سراسر دنیا را تامین کند. البته این شرکت اعلام کرده که این سرویس برخی مناطق را تحت پوشش نخواهد داشت، مثلا ایالت آلاسکای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - آمریکا جزو این مناطق - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان

این سرویس قرار است مثل ماهواره‌های اخیر Iridium، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - در باند فرکانسی Ka راه‌اندازی شود و آمازون برای جلوگیری از هم پوشانی فرکانسی، درخواست استفاده از تکنولوژی ضد تداخل داده است. به نظر می‌رسد آمازون فکری برای بقایای سرگردان تجهیزات فضایی هم کرده و این ماهواره‌ها قرار است بعد از کمتر از ده سال خود را از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - مدار زمین خارج کنند.

هنوز برنامه زمانی آمازون برای به مدار فرستادن این ماهواره‌ها مشخص نیست اما تشکیل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - پرونده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - در FCC نشان می‌دهد که آن‌ها مدتی است در حال کار روی این پروژه هستند. در حالی که چندی پیش اسپیس ایکس اولین گروه از ماهواره‌های اینترنتی خود را به مدار زمین فرستاد و این ماهواره‌ها با موفقیت در مدار قرار گرفتند، به نظر آمازون هم عزم خود را برای رقابت جزم کرده تا برنامه اینترنت ماهواره‌ای خود را هرچه سریعتر پیش ببرد.

به گفته یکی از سخنگویان آمازون، پروژه کوییپر یک ابتکار جدید برای رساندن اینترنت سریع و بدون تاخیر به کسانی است که تا به حال دسترسی مناسبی به اینترنت نداشته‌اند. چند ماه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - پیش هم آمازون اعلام کرده بود که قصد ساخت 12 پایگاه را در نقاط مختلف زمین داشته تا با کمک آن‌ها بتواند داده‌های ارسالی ماهواره‌ها را دریافت کرده و اطلاعات مورد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سنقر استان کردستان - نیاز را به آن‌ها ارسال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone