🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26656.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ماموران فدرال از پایگاه اطلاعاتی سازمان‌های دیگر برای تشخیص چهره استفاده می‌کنند

محققان دانشگاه حقوق جرج تاون و روزنامه واشنگتن پست اخیرا دریافتند که بازرسان FBI و ICE از داده‌های سازمان خودروهای موتوری (DMV) به عنوان معدن داده‌های تشخیص چهره استفاده کرده و با اسکن عکس میلیون‌ها ...

محققان دانشگاه حقوق جرج تاون و روزنامه واشنگتن پست اخیرا دریافتند که بازرسان FBI و ICE از داده‌های سازمان خودروهای موتوری (DMV) به عنوان معدن داده‌های تشخیص چهره استفاده کرده و با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - اسکن عکس میلیون‌ها نفر از شهروندان، در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - حال توسعه یک زیرساخت نظارتی هستند.

با اینکه برخی از شهرها و کمپانی‌ها استفاده از تشخیص چهره را کنار گذاشته یا ممنوع کرده‌اند اما اینطور به نظر می‌رسد که ماموران فدرال از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - ابزارهای شناسایی مجرمان استفاده می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان

ماموران FBI از اطلاعات مذکور برای ردیابی مجرمانی مثل خرده دزدها استفاده می‌کنند. FBI - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - ماهانه حدود چهار هزار جستجوی تشخیص چهره انجام می‌دهد و 21 ایالت آمریکا اجازه استفاده از این تکنولوژی را به ماموران می‌دهند. برای انجام این جستجوها عموما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - باید قوانینی رعایت شوند اما در مجموع این قوانین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - چندان هم سختگیرانه نیستند. تنها استثنا واشنگتن است که برای انجام جستجوهای تشخیص چهره، ماموران را ملزم به دریافت مجوز قضایی کرده است.

با این اوصاف مسئولیت پذیری خاصی در رابطه با این جستجوها وجود ندارد و مشخص نیست چه تعداد جستجو در مورد چه اشخاصی انجام گرفته است. جتی مشخص نیست که این متد منجر به چه تعداد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - تشخیص اشتباه می‌شود. در حالی که برخی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - تحقیق‌ها تنها با استفاده از اطلاعات یک ایمیل انجام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - شده، محققان معتقدند که با این روش حریم شخصی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - افراد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - به شدت مورد حمله - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - قرار می‌گیرد.

تا به حال ICE در مورد چگونگی استفاده از تشخیض چهره توضیحی نداده اما پیشتر یکی از مقامات FBI «کیمبرلی دل گرکو» از این متد دفاع کرده و گفته بود که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اردستان استان اصفهان - این تکنولوژی به دفاع از آزادی و امنیت کمک بزرگی کرده است. با این حال این ادعاها لزوما درست نیستند چرا که تشخیص نادرست در کنار سو استفاده از قدرت می‌تواند منجر به دستگیری افراد بیگناه شود. در واقع بدون وجود یک چهاچوب قانونی، زمینه برای سو استفاده‌های بیشتر در آینده فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone