🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26652.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

امکان درخواست غذا در اپلیکیشن اسنپ برای همه کاربران فراهم شد

اسنپ یک گام بزرگ به سوی سوپراپلیکیشن‌ شدن را برداشت و امکان سفارش غذا را برای تمامی مخاطبان اپلیکیشن خود فراهم کرد. با اضافه شدن این خدمت به اپلیکیشن اسنپ، کاربران می‌توانند علاوه بر درخواست خودرو، ...

اسنپ یک گام بزرگ به سوی سوپراپلیکیشن‌ شدن را برداشت و امکان سفارش غذا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران - را برای تمامی مخاطبان اپلیکیشن خود فراهم کرد. با اضافه شدن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران - این خدمت به اپلیکیشن اسنپ، کاربران می‌توانند علاوه بر درخواست خودرو، غذای خود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران - را هم سفارش بدهند.

راه‌اندازی این سرویس علاوه بر اینکه دسترسی کاربران به دو امکان بزرگ را تسهیل می‌کند و سرعت می‌بخشد، قدم بزرگی در مسیر تلفیق اپلیکیشن‌های همکار اسنپ است.

بیشتر از یک سال است که اسنپ مشغول توسعه سوپراپلیکیشن برای تجمیع تمام سرویس‌های خود است. این سوپراپلیکیشن تا کنون دراختیار برخی از کاربران به شکل تصادفی قرار گرفته است. اما اکنون، اضافه شدن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران - بخش سفارش غذا در اپ اصلی اسنپ برای تمام کاربران را می‌توان یک حرکت جدی از اسنپ در مسیر تبدیل به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران - یک سوپراپلیکیشن تلقی کرد.

روابط عمومی اسنپ اعلام کرده که امروز هر قدمی که در جهت آسان‌ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران - کردن زندگی مردم برداشته شود، می‌تواند موثر باشد. این شرکت همچنین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابلسر استان مازندران - ابراز امیدواری کرده که با افزودن این امکان جدید بتواند مثل گذشته قدمی در جهت افزایش رفاه زندگی مردم بردارد.

اسنپ همچنین اعلام کرده است که «رفته رفته سایر خدمات مورد نیاز کاربران به این اپلیکیشن جامع اضافه خواهد شد».

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone