تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16725.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل سرویس میت را به عینک‌های هوشمند آورد؛ مشاهده محیط از دریچه چشم دیگران

گوگل با اضافه کردن سرویس «Google Meet» به نسخه «Enterprise Edition» گوگل گلس، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا از راه دور و از دریچه چشمان کارمندان خود، دستگاه‌های خط تولید و فرآیندهای کاری را ...

گوگل با اضافه کردن سرویس «Google Meet» به نسخه «Enterprise Edition» گوگل گلس، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تا از راه دور و از دریچه چشمان کارمندان خود، دستگاه‌های خط تولید و فرآیندهای کاری را مشاهده کرده و در صورت نیاز به رفع مشکلات احتمالی بپردازند.

در شرایط - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - همه‌گیری کرونا که بسیاری از کارها به صورت دورکاری پیش می‌رود، امکان مشاهده دستگاه‌های خط تولید و بررسی برخی امور از راه دور گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. تصور کنید صاحب کسب و کاری هستید و نیروی کار در خط تولید و کنار دستگاه‌های تولیدی مشغول فعالیت است و با مشکلی روبه‌رو می‌شود و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌خواهد برای رفع مشکل از شما کمک بگیرد.

گوگل گلس با اضافه کردن گوگل میت به شما اجازه می‌دهد تا از راه دور و از دریچه چشمان پرسنل خود، خط تولید و دستگاه مربوطه را ببینید. همزمان امکان چت صوتی هم فراهم شده است.

ایده‌ای که گوگل به نسخه «Enterprise - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - Edition» گوگل گلس اضافه کرده، خلاقیت جدیدی نیست و مایکروسافت در هدست‌های هولولنز از قبل این موضوع را اجرایی سازی کرده است. پیشتر امکان تماس تصویری و صوتی از طریق اپلیکیشن اسکایپ نیز برای کاربران فراهم بود.

در حال حاضر کابران هولولنز می‌توانند به جای استفاده از اپلیکیشن اسکایپ، از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - طریق برنامه جدیدتر «Dynamics 365 Remote Assist» و با پرداخت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - هزینه اشتراک ماهیانه 20 تا 65 دلار چنین دسترسی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارتباطی را در اختیار داشته باشند.

گوگل در پست منتشرشده در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده که قابلیت جدید اضافه شدن گوگل میت به گوگل گلس، تنها در اختیار کاربران «Google Workspace» (‌جی‌سوئیت قدیم) قرار می‌گیرد. با وجودی که فروش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوگل گلس اینترپرایز 2 از ماه فوریه آغاز شده ولی کاربران می‌توانند نسخه بتا امکان جدید را دریافت کنند.

بی‌شک در شرایطی که کرونا باعث شده بسیاری از کارمندان و کارفرمایان به صورت دورکاری با یکدیگر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - درارتباط باشند، چنین قابلیت‌هایی می‌تواند بسیار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - کارساز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone