🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44095.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

عینک هوشمند گوگل گلس، پس از سه سال آپدیتی جدید دریافت کرد

ظاهراً زمان آن رسیده تا افرادی که گوگل گلس را خریداری کرده بودند، گرد و خاک این دستگاه 1500 دلاری را بتکانند؛ زیرا در کمال تعجب، به روزرسانی تازه ای برای عینک هوشمند گوگل عرضه ...

ظاهراً زمان آن رسیده تا افرادی که گوگل گلس را خریداری کرده بودند، گرد و خاک این دستگاه 1500 دلاری را بتکانند؛ زیرا در کمال تعجب، به روزرسانی تازه ای برای عینک هوشمند گوگل عرضه شده است.

گوگل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گلس اخیراً با دریافت اولین به روزرسانی از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سپتامبر 2014، از اپلیکیشن همراه «MyGlass» بهره مند شده و گذشته از برطرف سازی چند باگ، حالا از بلوتوث هم پشتیبانی می کند. این بدان معناست که مدل XE23 حالا می تواند به ماوس، کیبورد و دیگر تجهیزات مبتنی بر بلوتوث متصل گردد. گفتنی است که بعد از عرضه این به روزرسانی، آپدیت دیگری نیز برای گوگل گلس منتشر شد که فرمور دستگاه را ارتقا می دهد.

بنابراین گوگل گلس هنوز زنده است؟ مسلماً بله، اما این دیوایس هوشمند هیچوقت واقعاً از رده خارج نشده بود. با وجود توقف فروش دستگاه و بسته شدن وب سایت آن در سال 2015، اصلی ترین مشکل گلس عدم جلب توجه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مصرف کنندگان بود و حالا گوگل تمرکزش را روی بازار سازمانی گذاشته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است.

هنوز نمی دانیم دلیل عرضه این دو - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آپدیت چه بوده؛ بسیار عجیب - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است که بعد از سه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سال، ناگهان به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روز رسانی تازه ای از راه برسد و حتی تفاوت چندانی نسبت به سابق ایجاد نکند. اما این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - موضوع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نشان می دهد که گوگل به کلی پوشیدنی جالب اما ناکام خود را فراموش نکرده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone