🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44098.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل جدید Vivo احتمالا با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر هفته آینده معرفی می شود

چند روز پیش ویدیویی منتشر شد که در آن مشاهده کردیم شرکت Vivo موفق شده تا سنسور اثر انگشت را به زیر نمایشگر موبایل خود انتقال دهد اما گویا این ویدیو حقیقی نبوده. با این حال، ...

چند روز پیش ویدیویی منتشر شد که در آن مشاهده کردیم شرکت Vivo موفق شده تا سنسور اثر انگشت را به زیر نمایشگر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موبایل خود انتقال دهد اما گویا این ویدیو حقیقی نبوده. با این حال، شرکت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چینی نام برده هنوز هم روی یک موبایل جدید کار می کند و احتمالا هم در تاریخ 28 ژوئن برابر با 7 تیر از آن رونمایی خواهد کرد.

تصویری که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در بالا مشاهده می کنید، تیزر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تصویری شرکت Vivo برای شرکت در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شانگهای است که 7 تیر ماه آغاز خواهد شد.

پیام «Unlock the future» احتمالا با همان قابلیتی که ابتدای متن از آن صحبت شد ارتباط نزدیکی دارد و نشان می دهد در آینده، تلفن های همراه قرار است - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چنین قابلیتی را در خود بگنجانند.

از سوی دیگر، نوع طراحی این پوستر تبلیغاتی مفهومی جز آنچه که گفته شد را نمی رساند. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ولی به هر حال، باید صبر کرد و دید که آیا Vivo - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اولین شرکتی خواهد شد که چنین قابلیتی را معرفی می کند یا نه.

شایعه شده که اپل و سامسونگ نیز در پرچمداران بعدی خود از این فناوری استفاده خواهند کرد و آیفون 8 و گلکسی نوت 8 را با چنین قابلیتی ارائه می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone