🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44093.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ابر کامپیوترهای IBM برای توسعه مدل پیش بینی آب و هوای جهانی به کار گرفته می شوند

«The Weather» به عنوان زیرمجموعه کمپانی IBM، به همراه مؤسسه تحقیقات دانشگاهی هواشناسی و مرکز ملی تحقیقات هواشناسی آمریکا، در حال توسعه یک مدل پیش بینی آب و هوایی هستند که برای استفاده از نسل ...

«The Weather» به عنوان زیرمجموعه کمپانی IBM، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همراه مؤسسه تحقیقات دانشگاهی هواشناسی و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مرکز ملی تحقیقات هواشناسی آمریکا، در حال توسعه یک مدل پیش بینی آب و هوایی هستند که برای استفاده از نسل جدید سیستم های «POWER9» شرکت IBM بهینه سازی شده و تا پایان سال جاری میلادی به بهره برداری می رسد.

پیش بینی وضعیت هوا چندین سال است که وجود داشته و خصوصاً در سطح جهانی، و برای پیش بینی اتفاقات بزرگی مانند طوفان ها و گردبادها، با دقت بسیار بالایی عمل می کند.

اما همانطور که احتمالاً با استفاده از اپلیکیشن های موجود در تلفن هوشمندتان هم تجربه کرده اید، این پیش بینی ها در مقیاس کوچک و محلی دقت بالایی نداشته و در بازه های زمانی طولانی دچار اشتباه می شوند.

مدل پیش بینی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جدید در آینده از اینترنت اشیا نیز استفاده خواهد کرد

مدل جدید اما برای محاسبه و پیش بینی شرایط جوی در سطح محلی و با دقت بالا طراحی شده و به گفته مسئولین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پروژه، در مراحل بعدی علاوه بر ماهواره - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها، از اینترنت اشیا و دریافت داده از ابزارهای موجود در محل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز بهره برده و حتی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خودروها نیز می توانند در مورد مسائلی مانند حجم بارندگی و وضعیت جاده ها، اطلاعات خود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را به سیستم مخابره کنند.

مسلماً محاسبه و تحلیل همه این موارد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به صورت همزمان، زنده و در سطح جهانی، نیازمند توان پردازشی فوق - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - العاده ای خواهد بود که کمپانی IBM با ابر کامپیوترهای قدرتمند و جدید خود، انجام آن را تضمین می کند.

گفتنی است که سیستم جدید، فضای کافی برای اضافه کردن فناوری های شناختی IBM را نیز داشته و می تواند از این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طریق، پیش بینی های دقیق خود را به صورت کاملاً اختصاصی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به افراد و سازمان های مختلف ارائه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone