🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44108.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دکتر وب: یک تروجان اندرویدی کنترل شونده توسط تلگرام از کاربران ایرانی جاسوسی می کند

پژوهشگران حوزه امنیت کمپانی دکتر وب به تازگی تروجانی را در اندروید کشف کرده اند که مجرمان سایبری آن را از پروتکل تلگرام کنترل می نمایند. این برنامه مخرب می تواند به اجرای دستورات هکرها ...

پژوهشگران حوزه امنیت کمپانی دکتر وب به تازگی تروجانی را در اندروید کشف کرده اند که مجرمان سایبری آن را از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پروتکل تلگرام کنترل می نمایند. این برنامه مخرب می تواند به اجرای دستورات هکرها پرداخته و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اطلاعات محرمانه کاربران را به سرقت ببرد.

به گزارش دکتر وب، تروجان مذکور که Android.Spy.377.origin نام دارد در واقع یک ابزار مدیریت از راه دور (RAT) است که در ظاهر اپلیکیشن های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سالم و بی خطر انتشار می یابد. ظاهرا این تروجان اخیرا موفق شده که برخی دیوایس های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ایرانی ها را هم آلوده کند. تروجان مذکور می تواند در قالب اپلیکیشن هایی به نام اینستا پلاس (Insta Plus)، پروفایل چکر (Profile Checker) و Cleaner Pro به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - وارد شود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

این تروجان به محض آغاز کار، به صاحب دیوایس پیشنهاد می دهد که از محبوبیت خود در میان کاربران تلگرام باخبر شود، و برای دستیابی به این مقصود آیدی تلگرام کاربر را طلب می کند. پس از این که قربانی اطلاعاتش را وارد کرد، تروجان Android.Spy.377.origin تعداد «افراد بازدید کننده» از پروفایل کاربر را به نمایش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - وی در می آورد، هر چند که در حقیقت این کار را انجام نداده و آماری کذب و غیر واقعی ارائه می کند.

این موضوع باعث می شود که کاربر خطر این نرم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - افزار مخرب را جدی نگرفته و نسبت به عملکرد آن مشکوک نشود. تروجان Android.Spy.377.origin حتی گاهی اوقات می تواند پس از اجرا روی سیستم عامل، آیکن میان برش را هم از صفحه خانه حذف کرده و برای جلوگیری از برانگیخته شدن شک کاربر صفحه خود را هم به طور کامل ببندد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Android.Spy.377.origin یکی از برنامه های جاسوسی کلاسیک محسوب می شود که قادر به اجرای فرمان مجرمان سایبری است. با این حال وجه تمایز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مهمی با دیگر تروجان های اندرویدی دارد، و آن هم این که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از طریق پروتکل پیام رسانی تلگرام کنترل می شود. به گفته تیم دکتر وب این اولین تروجان اندرویدی است  که چنین خصوصیتی دارد.

تروجان مورد بحث پس از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پاک کردن آیکن میان بر، اطلاعاتی مثل فهرست مخاطبین دفترچه تلفن، پیامک های ارسالی و دریافتی و اطلاعات حساب کاربری گوگل صاحب دیوایس را کپی کرده و سپس آن ها را در فایل های تکست پیست و ذخیره می نماید.

همچنین برای شناسایی صاحب دیوایس، قادر به گرفتن عکس توسط دوربین سلفی موبایل یا تبلت قربانی هم هست. پس از این کار، تروجان کلیه اطلاعات و تصاویر به سرقت رفته را در مرکز کنترل خود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بارگذاری می کند، و از طریق ارسال سیگنال به رباتی مخصوص در تلگرام موفقیت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آمیز بودن آلوده شدن دیوایس را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به اطلاعات مجرمان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سایبری می رساند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

پس از به سرقت رفتن اطلاعات، تروجان Android.Spy.377.origin مجددا به ربات تلگرام متصل شده و منتظر پاسخ ربات برای ارسال دستورات کنترل می شود. دستورات دریافتی می توانند شامل برقراری تماس تلفنی، ارسال یک پیامک، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فوروارد اطلاعات مربوط به اپ های نصب شده به سرور، دریافت موقعیت جغرافیایی کاربر، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حذف - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فایل و موارد دیگری باشند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که فهرست کامل آن ها را می توانید در منبع خبر مشاهده نمایید.

تیم دکتر وب بابت انتشار این تروجان میان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیوایس های اندرویدی هشدار داده و توصیه کرده که کاربران برای نصب اپلیکیشن های اندرویدی فقط از منابع معتبر (همچون گوگل پلی) اقدام نمایند. البته لازم به ذکر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است که تمام نسخه های شناخته شده تروجانی که از آن صحبت کردیم توسط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنتی ویروس دکتر وب برای اندروید شناسایی شده اند، بنابراین با نصب این نرم افزار امنیتی خطری شما - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را تهدید نخواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone