🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44100.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

باج افزار WannaCry کارخانه هوندا را از کار انداخت

باج افزار WannaCry همچنان به کار خود ادامه می دهد و این بار به سراغ شرکت هوندا موتور رفته است. روز دوشنبه، زمانی که مسئولین کارخانه هوندا در شهر سایاما ژاپن این باج افزار را ...

باج افزار WannaCry همچنان به کار خود ادامه می دهد و این بار به سراغ شرکت هوندا موتور رفته است. روز دوشنبه، زمانی که مسئولین کارخانه هوندا در شهر سایاما ژاپن این باج افزار را در کامپیوترهای خود پیدا کردند، کارخانه را موقتا تعطیل کرده و تولید متوقف شد.

البته، یک روز بعد دوباره کارخانه به حالت عادی بازگشت و مسیر تولید آن از سر گرفته شد. اولین بار، باج افزار وانا کرای ماه گذشته میلادی در انگلستان شروع به کار و سیستم های بیمارستانی این کشور را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مبتلا کرد.

شیوع آن همانند ویروسی واگیردار سریع بود و در مدت زمانی اندک، 150 کشور دنیا را درگیر خود ساخت و حتی کار شرکت هایی نظیر رنو و FedEx را هم مختل کرد. وانا کرای احتمالا توسط یک آسیب پذیری اکتشاف شده توسط NSA در ویندوز به وجود آمده که توسط گروهی از هکرها با نام Shadow Brokers دزدیده و منتشر شده است.

آژانس های امنیت ملی آمریکا معتقدند که گروهی از کشور کره شمالی مسبب این اتفاقات هستند و کامپیوترهایی را هدف قرار می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دهند که مدت ها است آپدیت نشده اند. کارخانه سایامای شرکت هوندا، بیرون توکیو واقع شده و در روز حدود 1000 خودرو از دل های Accord، استپ واگن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و Odyssey تولید می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone