🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44075.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت قابلیت بازیابی رمز عبور را به صفحه ورود ویندوز 10 اضافه می کند

مایکروسافت قصد دارد ویژگی کاربردی دیگری را در اختیار کاربران ویندوز 10 بگذارد. این غول نرم افزاری در نسخه های آزمایشی آپدیت Fall Creators این سیستم عامل که به دست اینسایدرها رسیده، امکان بازیابی یا ...

مایکروسافت قصد دارد ویژگی کاربردی دیگری را در اختیار کاربران ویندوز 10 بگذارد. این غول نرم افزاری در نسخه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های آزمایشی آپدیت Fall Creators این سیستم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عامل که به دست اینسایدرها رسیده، امکان بازیابی یا ریکاور کردن حساب کاربری مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از طریق صفحه ورود (لاگین) را اضافه کرده است.

در جدید ترین پیش نمایش ویندوز 10، گزینه ای به نام «رمزم را فراموش کرده ام» برای کاربرانی که از رمز عبور برای ورود به کامپیوتر استفاده می کنند، دیده می شود. افرادی که از Windows Hello یا پین کُد بهره می گیرند نیز با انتخاب «گزینه های ورود» بخش جدیدی را برای بازنشانی پسورد مشاهده می کنند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

با آغاز فرایند بازنشانی رمز عبور، ویندوز 10 از محیط OOBE به همراه کورتانا برای ریست کردن پسورد استفاده می کند. ابتدا از شما می خواهد از طریق آدرس ایمیل پشتیبان، شماره موبایل، یا سیستم احراز هویت مایکروسافت (Microsoft Authenticator) هویت خودتان را تأیید کنید. سپس در صورت عبور - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از این مرحله، می توانید اقدام به انتخاب رمز عبور جدید نمایید.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اگرچه این قابلیت در ویندوز 10 تغییر جزئی به شمار می آید، اما بسیاری از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربران مدتهاست که منتظر آن بودند. پیش از این برای تغییر رمز عبور حساب کاربری مایکروسافت و ورود به ویندوز، مجبور به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استفاده از دستگاه دیگری بودید که از نظر امنیتی و سهولت کار، چندان مطلوب نبود. حال با ارائه آپدیت Fall Creators ویندوز 10 که حوالی سپتامبر سال جاری میلادی (اواخر شهریور) از راه می رسد، دیگر نیازی به کمک ثالث ندارید و مستقیماً می توانید رمز - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عبور را بازیابی نمایید.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone