🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44114.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Favorites را تست می کند

بنابر گزارشات منتشر شده، اینستاگرام در حال حاضر قابلیت جدیدی به نام Favorites را در شبکه اجتماعی خود تست می کند؛ راهی تازه برای این که عکس هایتان را با گروه های کوچک تر و ...

بنابر گزارشات منتشر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده، اینستاگرام در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابلیت جدیدی به نام Favorites را در شبکه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اجتماعی خود تست می کند؛ راهی تازه برای این که عکس هایتان را با گروه های کوچک تر و خصوصی تری از افراد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به اشتراک بگذارید.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که بر مخاطبین پست های خود کنترل داشته و فقط برخی از آن ها را به نمایش عموم فالوئرها بگذارند. در این حالت می توان بعضی پست ها را از تایملاین عمومی مخفی کرد و فقط برای جمع منتخبی از فالوئرها به نمایش گذاشت. بنابراین این موضوع می تواند نیاز به ساخت حساب های کاربری خصوصی در اینستاگرام را به طور - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کامل از میان بردارد.

Favorites به کاربران اجازه می دهد که بر مخاطبین - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پست های خود کنترل داشته باشند.

به گفته تیم اینستاگرام، هدف از ارائه قابلیت Favorites ساخت گروهی از دوستان است تا بتوانند پست های مشخصی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را در استوری ها یا فید اصلی شما مشاهده نمایند. مزیت قابلیت مذکور این است که افراد هنگام اضافه شدن یا حذف شدن از فهرست خصوصی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شما متوجه این موضوع نمی شوند، بلکه تنها زمانی به این موضوع پی می برند که نشان سبز رنگ favorites را بالای پست های شما مشاهده کنند.

خوشبختانه پست هایی که به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این شکل و برای جمع محدودی به اشتراک می گذارید همگی در یک تب جداگانه قابل پیگیری خواهند بود. هیچ کاربری نمی تواند برای پیوستن به لیست خصوصی شما درخواست بفرستد، و زمانی که فردی را از لیست - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود پاک کردید دیگر امکان تماشای پست های خصوصی تان را نخواهد داشت.

قابلیت یاد شده فعلا مراحل تست - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود را می گذراند و برای جمع محدودی از کاربران ارائه شده، با این وجود احتمالش هست که به نسخه پایدار و اصلی اینستاگرام نیز راه پیدا کند که زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone