🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44088.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل فرمت VR180 را برای ویدیوهای واقعیت مجازی عرضه می کند

گوگل یک فرمت جدید و محدودتر سینمایی برای واقعیت مجازی منتشر کرده که امید دارد همانند ویدیوهای معمولی یوتوب در دسترس باشند. این فرمت VR180 نام دارد و طی همکاری بین یوتوب و تیم Daydream ...

گوگل یک فرمت جدید و محدودتر سینمایی برای واقعیت مجازی منتشر کرده که امید دارد همانند ویدیوهای معمولی یوتوب در دسترس باشند. این فرمت VR180 نام دارد و طی همکاری بین یوتوب و تیم Daydream VR توسعه یافته. شرکت هایی نظیر لنوو، Yi، ال جی و دیگر شرکا می توانند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بر اساس آن دوربین های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خود را تولید کنند.

همانطور که از اسم فرمت مشخص است، ویدیوهای VR180 قرار نیست یک نمای کامل از اطراف ارائه دهند. تصاویر روبروی صورت شما بسیار فراگیرتر هستند و چیزی پشت سرتان نیست.

در حقیقت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این ویدیوها مثل یک ویدیوی معمولی هم پخش می شوند ولی می توان آن ها را در واقعیت مجازی سه بعدی هم تماشا کرد اگر هدست های پلی استیشن وی آر، گوگل کاردبورد یا Daydream را داشته باشید.

هر دوربینی که گواهی VR180 را داشته باشد می تواند این ویدیوهای جدید را تولید کند. تیم Daydream در حال کار با سه شرکت نام برده است تا اولین دوربین ها با این گواهی را زمستان امسال عرضه کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

تاکنون تنها تصویری که به دست آمده را بالاتر مشاهده می کنید که از طراحی های شرکت لنوو است. به نظر می رسد که باید دو لنز واید (عریض) روی این دوربین ها قرار بگیرد تا بتواند تصاویر و ویدیوهای استریوسکوپیک ضبط کند.

هر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آنچه که با استانداردهای 180 درجه تولید می شود روی نمایشگرهای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تخت معمولی هم قابل تماشا خواهد بود.

ویدیوسازهای یوتوبی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توانند با هر دوربینی که می خواهند تصویربرداری کنند و به زودی قادر خواهند بود تا ویدیوهایشان را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از طریق Adobe Premiere Pro و دیگر نرم افزارهای استاندارد ویرایش کنند.

حرکت به سوی ویدیوهای 180 درجه به جای 360 درجه منافعی به همراه دارد که شاید مهم ترین آن ها کاهش هزینه و زمان تولید محتوا است. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توانید شخصی را پشت دوربین بگذارید بدون اینکه آن شخص دیده شود. در ویدیوهای 360 درجه، فیلم ساز عمدتا باید پشت یک چیزی قایم شود. نکته مثبت بعدی، کاهش حجم ویدیوها است که کار را برای تماشا کنندگان ویدیو نیز راحت تر می کند.

هر آنچه که با استانداردهای 180 درجه تولید می شود روی نمایشگرهای تخت معمولی هم قابل تماشا خواهد بود. واقعیت مجازی با تولید این محتوا نه تنها دچار ضعف نمی شود بلکه با برداشتن قدمی دیگر، به هدف نزدیک تر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پامچال نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای خدای من! الانم تلویزیون هایسنس من مثل روز اول شده! باید بگم که خیلی خوشم اومد، شرکت تعمیرچی واقعا خیلی حرفه ای و مسلط بودن. مامانم هم که گفت خیلی خوب بودن و خیلیم راضی بودن. خدا قوت به شعبه عباس‌آباد مازندران در منطقه شهرک نارنج دارم که خیلی خوب خدمت دادن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone