🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44080.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

جعبه ابزار: شش اپلیکیشن کاربردی برای علاقه مندان به پرورش گل و گیاه

اگر پرورش گل و گیاه یکی از تفریحات مورد علاقه شماست، شاید بدتان نیاید که از اپلیکیشن های این زمینه برای راحت تر شدن کارتان کمک بگیرید. خوشبختانه این روزها اپ های زیادی داریم که تکنولوژی ...

اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پرورش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گل و گیاه یکی از تفریحات مورد علاقه شماست، شاید بدتان نیاید که از اپلیکیشن های این زمینه برای راحت تر شدن کارتان کمک بگیرید. خوشبختانه این روزها اپ های زیادی داریم که تکنولوژی را به خدمت کشاورزان، باغداران و علاقه مندان به گل و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیاه آورده اند؛ از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هایی که به تشخیص گیاهان کمک می کنند گرفته تا اپلیکیشن های مدیریت آبیاری و اپ هایی که می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به لطف آن ها محصولات کشاورزی خود را به فروش برسانید.

در جعبه ابزار این هفته شش مورد از این اپلیکیشن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. پس از شما دعوت می کنیم که تا پایان همراه مان باشید.

PlantNet

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

وقتی در پارک یا باغی مشغول قدم زدن هستید و به گل زیبایی بر می خورید، احتمالا دوست داشته باشید که اسم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آن را بدانید. اگر خودتان گیاه شناس نیستید و دور و بری هایتان هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمی توانند در این موضوع کمکی بکنند، خوشبختانه اپلیکیشن PlantNet هست که این کار را برایتان انجام دهد.

این این اپلیکیشن آموزشی بسیار مفید آرشیوی عظیم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از 3700 گونه گیاهی شناخته شده را در خود گنجانده و می تواند گیاهان مختلف را از طریق برگ، میوه، گل یا پوست تنه تشخیص بدهد.

برای این کار کافیست که از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیاه عکس بگیرید و آن را برای آنالیز به دست PlantNet بسپارید. اپلیکیشن از تطبیق دادن عکس شما با آرشیو تصاویرش می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیاه را با دقتی «قابل قبول» برایتان تشخیص بدهد. البته عواملی هم هستند که به افزایش دقت این تشخیص کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می کنند که می توانید با مراجعه به این لینک از آن ها آگاه شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

PlantNet

سازنده: Cirad-France قیمت: 0 دسته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 21.7 / 5.6 مگابایت زبان:

Garden Manager : Plant Alarm

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اگر در حیاط خانه تان باغچه دارید و به گل و گیاهان عزیزتان خیلی حساسید، شاید بد نباشد که برای مدیریت این باغچه یک دستیار دیجیتالی استخدام کنید. Garden Manager می تواند گزینه بسیار خوبی برای این کار باشد.

همانطور که از عنوان و اسکرین شات های اپ پیداست، به لطف این اپ می توانید برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مدیریت گل و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیاهان تان برنامه ریزی کنید تا همیشه باغچه ای سر سبز و با طراوت داشته باشید.

Garden Manager - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - وقتی که موعد آبیاری گیاهان برسد این موضوع را با آلارم به شما یادآوری می کند. به جز این می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای کارهای دیگر مثل هرس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کردن و کود دادن و سمپاشی و ... هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برنامه ریزی هایتان را در محیط اپ انجام بدهید. امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ساخت آلبوم عکس از مراحل رشد گیاهان و ثبت مشاهدات هم یکی دیگر از قابلیت های خوب این اپ محسوب می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Garden Manager : Plant Alarm

سازنده: LemonClip قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:

Agrobase

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

به کمک راهنمایی های این اپلیکیشن می توانید گیاه مریض تان را از پژمردگی و مرگ نجات بدهید. Agrobase اطلاعات کاملی از عوامل بیماری زای گیاهان (علف های هرز، حشرات، قارچ ها و ویروس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ها) را در خود گردآوری کرده و برای رفع این مشکلات درمان را هم ارائه می کند.

البته توضیحات Agrobase کمی تخصصی هستند و شناختی نسبی به اصطلاحات گیاهشناسی را می طلبند. با این حال در عمل بسیار مفیدند و اطلاعات شما برای مبارزه با بیماری ها و آفات را بسیار بالا می برند.

برای استفاده از این اطلاعات لازم است که پکیج مربوط به هر قسمت را جداگانه دانلود کنید. اما یک بار و برای همیشه این کار را انجام می دهید و خوشبختانه به طور آفلاین به آن ها دسترسی خواهید داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Agrobase

سازنده: Studio Noframe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.57 مگابایت زبان:

Plant Watering

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اپلیکیشنی مفید و کاربردی برای فراموش کارها. اگر در خانه و حیاط گیاهان زیادی دارید که هر کدام نیاز آبی متفاوتی دارند، با Plant Watering می توانید برای آبیاری همه آن ها برنامه ریزی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و آمار هر یک را به طور جداگانه داشته باشید.

اپلیکیشن این امکان را به شما داده که از هر گیاه عکس بگیرید و فواصل آبیاری و کوددهی را برای هر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کدام مشخص کنید، و برای جلوگیری از فراموش کردن آبیاری برای هر گیاه آلارمی جداگانه بگذارید.

Plant Watering با وجود تمام مزایایش متأسفانه اپلیکیشن خیلی پایداری نیست و احتمال دارد که موقع کار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به چند باگ هم بر بخورید. با این وجود حداقل می توانیم بگوییم که در میان بسیاری از اپلیکیشن های مشابه عملکرد نسبتا بهتری را از خود به نمایش می گذارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Plant Watering

سازنده: zInformatik قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.60 مگابایت زبان:

فارمکت (بازار کشاورزی)

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

فارمکت را شاید بتوانیم «دیوارِ محصولات کشاورزی» بنامیم. سازندگان این اپ محیطی فراهم کرده اند که تولید کنندگان گل و گیاه و کشاورزان محصولات شان را به معرض فروش بگذارند و از این طریق کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درآمد کنند.

خوشبختانه فارمکت برای ثبت آگهی هیچ هزینه ای از شما نمی گیرد. هر چند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درست مثل دیوار امکانی فراهم کرده که با پرداخت هزینه ای اندک بتوانید آگهی تان را به شکل فوری در بین بقیه آگهی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برجسته تر سازید. تنوع محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در فارمکت بسیار بالاست، و انواع محصولات کشاورزی و حتی دامی را می توانید در آن پیدا کنید.

اگر خودتان تولید کننده گیاهان آپارتمانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و زینتی هستید یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به دنبال جایی می گردید که محصولات باغ و مزرعه تان را به فروش بگذارید، شاید بد نباشد که گوشه چشمی هم به فارمکت داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

فارمکت (بازار کشاورزی)

سازنده: نشر دیجیتال نواندیش قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.1 مگابایت زبان:

پرورش گل های زینتی (آپارتمانی)

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

گیاهان آپارتمانی به خاطر شرایط خاصی که برای رشد دارند، برای همیشه سبز و شاداب بودن مراقبت های ویژه ای را می طلبند. اپلیکیشن پرورش گلهای زینتی می تواند در این زمینه به افزایش اطلاعات شما کمک شایانی بکند.

گروه نرم افزاری هویج هر چه لازم است در مورد گیاهان آپارتمانی پرطرفدار بدانید، از نحوه مراقبت و آبیاری آن ها گرفته تا کوددهی و تکثیر و مبارزه با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آفات و بیماری هایشان را از منابع مختلف جمع آوری کرده و در اختیارتان قرار می دهد، و خوشبختانه بدون اینترنت هم می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن های این چنینی در کافه بازار بسیار زیادند، اما رابط کاربری جذاب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و دسته بندی های منظم دلایلی بودند که محصول گروه هویج را در جعبه ابزار این هفته بگنجانیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

پرورش گلهای زینتی (آپارتمانی)

سازنده: گروه نرم افزاری هویج قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.5 مگابایت زبان:

شما هم برای نگهداری و مراقبت از گیاهان اپلیکیشن خاصی را استفاده می کنید؟ چقدر آن ها را مفید می بینید؟ حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیان دخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خب برادران، من هم از خدمات شرکت الو در تعمیر اجاق گاز و فر تکنوگاز N1X96G5VC-NEXT L1 در منطقه روستای لاچین بیشتر انتظار داشتم. راندوم نرفتم پیششون، واقعا نیاز داشتم به تعمیر کننده ماهری، اما این کاری که انجام دادند تقریبا هیچ نتیجه‌ای نداشت. نوع کیفیت کاریشون بسیار پایین بود. شاید باید به جای این شرکت، به شرکت دیگری رجوع کرده بودم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone