🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44081.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

یورش پلیس آلمان به خانه افرادی که در فیسبوک پست های تنفرآمیز منتشر می کردند

پلیس آلمان مبارزه خود با افراط گرایی را جدی تر از همیشه دنبال می کند. این نهاد انتظامی به تازگی منزل ۳۶ نفر از افرادی را که پست های تنفرآمیز در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر ...

پلیس آلمان مبارزه خود با افراط گرایی را جدی تر از همیشه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دنبال می کند. این نهاد انتظامی به تازگی منزل ۳۶ نفر از افرادی را که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پست های تنفرآمیز در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر می کرده اند را مورد بازرسی سرزده قرار داده است.

بر اساس اعلام پلیس فدرال آلمان عمده محتواهای تنفر پراکن با اهداف سیاسی منتشر می شوند، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اما در برخی موارد نیز شاهد خشونت های نژادی یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جنسیتی در فضای مجازی هستیم.

طبق قانون این کشور اروپایی، انتشار محتواهای غیر مجاز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و غیر قانونی در فضای مجازی جرم محسوب شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و مستحق مجازات است. یکی از مصادیق این محتواهای غیر قانونی تنفر پراکنی بر علیه دیگران با هر انگیزه ای است.

در آلمان انتشار محتواهای غیر مجاز جرم تلقی می شود

قوانین جدید این کشور شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های اجتماعی را نیز در بر می گیرد. بر این اساس مدیران این شبکه ها موظف هستند تا ۲۴ ساعت پس از انتشار محتواهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تنفر پراکن نسبت به حذف آنها اقدام کنند. در صورت عدم پیروی از این دستور العمل شرکت ها تا ۵۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - میلیون دلار جریمه خواهند شد.

کمپانی فیسبوک طرح این قانون را تا حدودی مشکل ساز می داند، چرا که تعیین چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جرایم سنگینی برای شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها سبب خواهد شد که شبکه های اجتماعی با احتیاط بیشتری با محتواها برخورد کنند و احتمالاً بسیاری از پست های قانونی نیز از ترس شمول جریمه حذف خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone