🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17529.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ادوبی از برنامه چند ساله خود برای بهبود تجربه کاربری فایل‌های پی‌دی‌اف پرده برداشت

شرکت ادوبی اخیرا از چشم‌اندازی چند ساله برای آینده PDF رونمایی کرده و خبر از ارائه قابلیت‌های جدیدی داده که «بزرگ‌ترین تغییرات در یک نسل» را به وجود خواهند آورد. یکی از قابلیت‌های جدید، «حالت ...

شرکت ادوبی اخیرا از چشم‌اندازی چند ساله برای آینده PDF رونمایی کرده و خبر از ارائه قابلیت‌های جدیدی داده که «بزرگ‌ترین تغییرات در یک نسل» را به وجود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - خواهند آورد. یکی از قابلیت‌های جدید، «حالت مایع - Liquid Mode» مبتنی بر هوش مصنوعی است که درون Adobe Acrobat تعبیه شده و خواندن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - مستندات پی‌دی‌اف را آسان‌تر از هر زمان دیگر می‌کند، خصوصا روی نمایشگر‌های کوچک‌تر.

با فعال‌سازی این حالت جدید، ابعاد و فرمت‌های ثابت پی‌دی‌اف دچار تغییر می‌شوند تا بهتر در نمایشگر کاربر جای بگیرند و تجربه مطالعه، شبیه به استفاده از یک مرورگر وب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - خواهد بود. به عبارت دیگر، نه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - نیازی به اسکرول کردن به سمت چپ و راست برای دنبال کردن خطوط خواهد بود و نه زوم کردن تا متون راحت‌تر قابل مطالعه باشند.

این قابلیت جدید در Adobe Acrobat Reader نخست راهش را به دو سیستم عامل اندروید و iOS باز می‌کند و مدتی بعد، روی دسکتاپ و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - لپتاپ نیز در دسترس قرار می‌گیرد. حالت مایع جدید ادوبی، قوت‌ گرفته از Adobe Sensei است که با استفاده از هوش مصنوعی و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - یادگیری ماشین، پی‌دی‌اف‌های ثابت را آنالیز می‌کند، المان‌های کلیدی را تشخیص می‌دهد و فرمت مستند را به گونه‌ای دچار تغییر می‌کند که راحت‌تر قابل هضم باشد.

سخنگوی این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - کمپانی می‌گوید «با حالت مایع، زوم کردن دیگر ضروری نیست. سایز کلمات قابل تغییر است، می‌توان روی تصاویر کلیک و بزرگ‌شان کرد و جدول‌ها هم به تعاملات شما واکنش نشان می‌دهد». البته ادوبی خاطر نشان کرده که این تکنولوژی هنوز در ابتدای راه است و به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - مرور زمان بهبود خواهد یافت. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - هرچه اطلاعات بیشتری جمع‌آوری شده و در اختیار Adobe Sensei قرار بگیرد، کارایی‌ها نیز بهبود یافته و بیشتر می‌شوند.

گذشته از حالت مایع، ادوبی یک نقشه راه چندساله هم برای فایل‌های پی‌دی‌اف تدارک دیده و تمرکزش بر اینست که محصولات و سرویس‌های خود در زمینه مستندات را با هوش مصنوعی، هوشمندتر کند. برای مثال ادوبی می‌خواهد به کمک هوش مصنوعی، میلیون‌ها مستند پی‌دی‌اف را به صورت متقابل به یکدیگر ارجاع دهد تا جستجو میان‌ آن‌ها بهبود یابد و دپارتمان‌های مختلف در یک سازمان، به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - شکلی بهینه‌تر به استفاده از فایل‌های مشترک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - بپردازند.

ادوبی به عنوان سخن پایانی می‌گوید: «امروز نقطه سرآغاز اتفاقاتی جدید است که تجربه پی‌دی‌اف را از اساس، دوباره و برای همیشه تغییر خواهد داد».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone