🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15948.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی آیفون ۱۲ پرو مکس توسط iFixit ابعاد عظیم دوربین را فاش می‌کند

وب‌سایت iFixit آیفون ۱۲ پرو مکس را کالبدشکافی کرده و جزئیات سخت افزار این مدل از جمله ابعاد عظیم سنسور دوربین اصلی و باتری حجیم را نمایش داده است. آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ...

وب‌سایت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - iFixit آیفون ۱۲ پرو مکس را کالبدشکافی کرده و جزئیات سخت افزار این مدل از جمله ابعاد عظیم سنسور دوربین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - اصلی و باتری حجیم را نمایش داده است.

آیفون ۱۲ پرو - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - مکس با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بزرگ‌ترین آیفون به شمار رفته و بسیاری از سایت‌های فناوری دوربین آن را جزو بهترین‌های دنیای موبایل معرفی کرده‌اند. کالبدشکافی این موبایل توسط iFixit ابعاد عظیم سنسور دوربین اصلی و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - فناوری لرزشگیر پیشرفته آن را فاش می‌کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل

iFixit می‌گوید سنسور دوربین اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس ابعاد بسیار بزرگ تری نسبت به سنسور اصلی دوربین آیفون ۱۲ داشته و در حدود ۴۷ درصد بزرگ‌تر است. دوربین اصلی مدل پرو مکس همچنین از فناوری لرزشگیر تصویر در سطح سنسور برخوردار است که تأثیر قابل توجهی در تصحیح لرزش‌های دست داشته و در اغلب دوربین‌های DSLR به کار می‌رود. بهره مندی از این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - فناوری سبب شده تا ابعاد سنسور اصلی دوربین مدل پرو مکس بزرگ‌تر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - شود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل

iFixit می‌گوید باتری L شکل آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگ‌ترین باتری در بین تمام آیفون‌های امسال است و ۱۴.۱۳ وات ساعت ظرفیت دارد. برای مقایسه آیفون ۱۲ مینی، ۱۲ و ۱۲ پرو به ترتیب از باتری ۸.۵۷ و ۱۰.۷۸ وات ساعتی انرژی می‌گیرند. البته iFixit اشاره می‌کند که باتری آیفون ۱۲ پرو مکس کمی از باتری آیفون ۱۱ پرو مکس (۱۵.۰۴ وات ساعت) کوچک‌تر است.

آیفون ۱۲ پرو مکس علاوه بر اینکه لقب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - بزرگ‌ترین آیفون را یدک می‌کشد، با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار گران‌قیمت‌ترین آیفون بازار نیز به شمار می‌رود. iFixit اضافه می‌کند که اپل بدون دست بردن به قطعات دیگر و کاهش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - کیفیت آن‌ها، فناوری 5G را درون این موبایل جای داده است.

iFixit به آیفون ۱۲ پرو مکس امتیاز تعمیرپذیری ۶ از ۱۰ را داد و تعویض نسبتاً آسان نمایشگر و باتری و ماژولار بودن بیشتر قطعات را نقاط قوت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرعین استان اردبیل - و شکنندگی پنل شیشه‌ای پشتی را از نقاط ضعف این موبایل اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone