🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34417.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Fluid Navigation Gestures؛ شخصی سازی ژست حرکات

همه به تنوع علاقمند هستیم و در هر حوزه‌ای دوست داریم بعد از مدتی با تنوع رو به رو شویم. مخصوصا در مواردی که هر روز با آن‌ها سر و کار داریم و درگیرشان هستیم. ...

همه به تنوع علاقمند هستیم و در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - هر حوزه‌ای دوست داریم بعد از مدتی با تنوع رو به رو شویم. مخصوصا در مواردی که هر روز با آن‌ها سر و کار داریم و درگیرشان هستیم. یکی از این موارد بدون شک تلفن همراه ماست. اگر از تلفن های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید احتمالا گزینه‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیشتری برای اعمال تغییرات ظاهری در تلفن همراهتان داشته باشید.

اما حتی اندروید هم گاهی ما را با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - محدودیت‌هایی مواجه می‌کند. به عنوان مثال شاید دوست داشته باشید با ژست حرکتی متفاوت از گذشته به صفحه‌ی قبل برگردید و یا دکمه‌ی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - بازگشت به خانه را با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - حرکتی متفاوت تر از گذشته تجربه کنید. در این مطلب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - قصد داریم به معرفی اپلیکیشنی بپردازیم که قصد دارد این تنوع‌ها را برای کاربران اندروید به ارمغان بیاورد. با معرفی اپلیکیشن Fluid Navigation Gestures - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - با ما همراه باشید.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، نرم افزار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربردی Fluid Navigation Gestures به دنبال ایجاد تنوع در نوع - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - حرکاتیست که برای انجام اموری مثل بازگشت، رفتن به صفحه‌ی خانه و یا باز کردن آخرین اپلیکیشن بسته شده می‌پردازد. البته این نرم افزار هنوز در ابتدای راه قرار دارد و نسخه‌ی بتای آن در اختیار کاربران قرار گرفته است و تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده.

با نصب و فعال کردن این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - اپلیکیشن، هر ضلع صفحه نمایش گوشی به ارائه‌ی دو ویژگی می‌پردازد که کاملا قابلیت شخصی سازی شدن دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید امکان بازگشت به آخرین اپلیکیشنی که از آن استفاده کردید را به ضلع سمت راست تلفن همراه‌تان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - اضافه کنید. هر ضلع دو حرکت ارائه خواهند کرد: «کشیدن ساده» و «کشیدن و سپس نگه داشتن».

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

در واقع با استفاده از این نرم افزار شما دو ویژگی به هر ضلع می‌دهید. مثلا می‌توانید انتخاب کنید با کشیدن ساده‌ی ضلع سمت راست، به صفحه‌ی قبل برگردید و اگر ضلع سمت راست را کشیدید و سپس آن را نگه داشتید، اپلیکیشن پلی استور اجرا شود.

اما این پایان ماجرا نیست. شما با استفاده از کشیدن روی صفحه نمایش تلفن همراه‌تان حتی می‌توانید صفحه‌ی اعلان‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی را اجرا کنید. البته ویژگی دوم نیازمند نسخه‌ی Premium و پولی اپلیکیشن است و در نسخه‌ی رایگان این نرم افزار امکان پذیر نخواهد بود.

ضلع پایین صفحه نمایش، می‌تواند دارای ۶ ویژگی متفاوت باشد. چرا که بخش چپ، راست و وسط ضلع پایین هرکدام قابلیت اجرای دو ویژگی مختلف را خواهند داشت. به طور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیش فرض، اگر از وسط ضلع پایین صفحه را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - به بالا بکشید، به صفحه‌ی خانه یا Home تلفن می‌روید. اما چپ و راست ضلع پایین ویژگی های مختلف دیگری نظیر رفتن به تنظیمات، اجرای دوربین و ... - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - را ارائه می‌دهند.

در برخی از تلفن های هوشمند جدید که دارای هیچ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - دکمه‌ی فیزیکی نیستند، شاهد Navigation Keys هستیم که به طور مجازی اعمالی نظیر رفتن به صفحه‌ی اصلی تلفن هوشمند و بازگشت به صفحه‌ی قبل را انجام می‌دهند. با استفاده از این برنامه‌ی کاربردی می‌توانید دکمه‌های مجازی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - یاد شده را حذف کنید و تنها با استفاده از حرکاتی که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد اعمال مورد نیازتان را به انجام برسانید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

شخصی سازی در این اپ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - به سادگی انجام می‌شود. وقتی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - این نرم افزار را اجرا کنید، در صفحه‌ی اصلی آن می‌توانید اعمال مشخص شده برای هر ضلع را به راحتی مشاهده کنید. با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - زدن روی هر کدام از گزینه‌ها می‌توانید به راحتی مشخص کنید که انتظار انجام چه کاری از آن‌ها را دارید.

به طور کلی استفاده از اپلیکیشن بسیار ساده است و نباید فراموش کنیم که این نرم افزار هنوز به طور کامل عرضه نشده و فقط نسخه‌ی بتای آن برای استفاده‌ی کاربران عرضه شده است. این اپلیکیشن می‌تواند تا حد قابل قبولی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - تغییرات ظاهری جدیدی را برای تلفن همراه‌تان به ارمغان بیاورد. چرا که گرافیک روان و جذابی که در این حرکت مورد استفاده قرار گرفته می‌تواند جذابیت بیشتری در استفاده از اپلیکیشن‌ها را برایتان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - به ارمغان بیاورد.

آموزش نصب اپلیکیشن Fluid Navigation Gestures

از آنجایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - که این اپلیکیشن به طور مستقیم نیاز به دسترسی های سیستم عامل دارد، نصب این نرم افزار دارای پیچیدگی هایی خواهد بود. به همین دلیل در ادامه آموزش نصب این اپلیکیشن را آماده کرده‌ایم (اگر تلفن شما روت شده نیازی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - به طی کردن مراحل زیر ندارید و به راحتی می‌توانید از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - این اپلیکیشن استفاده کنید).

  • اپلیکیشن را دانلود کرده و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن را نصب کنید.
  • حال Developer Mode را فعال کنید. این کار در تلفن‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. اما ابتدا به یافتن Kernel Number - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - بپردازید و با چند بار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - زدن روی آن، این حالت را فعال کنید.
  • سپس نسبت به فعال کردن USB Debugging اقدام کنید.
  • حال باید ADB را در کامپیوتر خود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - نصب کنید و با استفاده از یک کابل تلفن همراهتان را به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - کامپیوتر متصل کنید. (این کار کمی دشوار است. در صورتی که تجربه‌ی زیادی در کار با کامپیوتر و تلفن های همراه ندارید، به هیچ عنوان اقدام به نصب ADB نکنید)
  • حال دستور adb shell pm grant com.fb.fluid android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS را در ترمینال تایپ کنید. (این دستور در سیستم عامل مک adb shell pm grant com.fb.fluid android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS خواهد بود.
تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

Fluid Navigation Gestures (Unreleased)

سازنده: Francisco Barroso قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: نسبت به هر دستگاه متفاوت است مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone