تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43058.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک، هوش مصنوعی را خطرناک تر از کره شمالی می داند

در حالی که اکثر مردم در آمریکا و سایر نقاط جهان نگران بالا گرفتن تنش بین ایالات متحده و کره شمالی هستند، مدیر عامل تسلا باز هم در مورد هوش مصنوعی هشدار می دهد. ایلان ...

در حالی که اکثر مردم در آمریکا و سایر نقاط جهان نگران بالا گرفتن تنش بین ایالات متحده و کره شمالی هستند، مدیر عامل تسلا باز هم در مورد هوش مصنوعی هشدار می دهد.

ایلان ماسک دیروز در توییتر و با اشاره به تهدید - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - «کیم جونگ اون» برای حمله به کشور «گوام» اعلام کرد:

اگر در مورد امنیت هوش مصنوعی نگران نیستید، پیشنهاد می کنم تجدید نظر کنید، که خطرش - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بیشتر از کره شمالی است.

همراه با - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این توییت، تصویری دیده می شود که عبارت «سرانجام ماشین ها پیروز خواهند شد» روی آن نقش بسته.

تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

ماسک می گوید هوش - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مصنوعی نیز همچون تمام مواردی که احتمال آسیب رساندن به انسان و عموم مردم را دارند، باید تحت چارچوب مقررات - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و قوانین به پیش برود، و این نخستین بار - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیست - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که چنین سخنانی را از این میلیاردر آمریکایی می شنویم.

چند هفته قبل ماسک هوش مصنوعی را «تهدیدی اساسی برای بقای تمدن بشری» خواند. این عبارت، مخالفت «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک را برانگیخت و درگیری لفظی جالبی را بین این دو کارآفرین برجسته به وجود آورد (ریشه های اختلاف نظر ماسک و زاکربرگ در - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چیست؟)

البته ماسک در - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این زمینه تنها نیست؛ «بیل گیتس» و «استیون هاوکینگ» هم بارها نگرانی خود را از پیشرفت بی حد و مرز و بی قاعده هوش مصنوعی ابراز کرده اند.

گفتنیست ماسک بنیانگذار مؤسسه OpenAI است، نهادی غیر انتفاعی که با هدف ترویج مسئولیت پذیری و رعایت اصول اخلاقی در روند توسعه - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی فعالیت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone