تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16580.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش قابلیت جدید ماشین‌های تسلا برای رانندگی کاملا خودکار [تماشا کنید]

بروزرسانی رانندگی کاملاً خودران (FSD) سیستم اتوپایلوت سرانجام برای عده محدودی از مالکین خودروهای تسلا عرضه شده و با واکنش مثبت روبرو شده است. بروزرسانی FSD در فاز آزمایشی است به همین دلیل راننده حین ...

بروزرسانی رانندگی کاملاً خودران (FSD) سیستم اتوپایلوت سرانجام برای عده محدودی از مالکین خودروهای تسلا عرضه شده و با واکنش مثبت روبرو شده است.

بروزرسانی FSD - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - در فاز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - آزمایشی است به همین دلیل راننده حین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - استفاده از آن باید همواره هوشیار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - باشد چرا که به گفته تسلا ممکن است «تصمیم اشتباه را در بدترین زمان بگیرد.»

عرضه بروزرسانی FSD واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. عده‌ای از کاربران آن را ترسناک توصیف کرده و عده‌ای دیگر از قابلیت‌های آن با توجه به اینکه در فاز آزمایشی است، به شدت هیجان زده شده‌اند. یکی از مالکین تسلا ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از تجربیات خود با این بروزرسانی منتشر کرده است.

او ابتدا به نحوه نمایش اطلاعات مسیر در نمایشگر پشت فرمان اشاره می‌کند که نسبت به قبل تفاوت داشته و در آن جعبه‌های نارنجی خودروهای پارک شده و دیگر اتومبیل‌های خیابان، آیکن‌ها نشان دهنده تابلوها و خط آبی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - رنگ مسیر حرکت تسلا را نشان می‌دهند. کاربر یاد شده می‌گوید خودروی او به لطف این بروزرسانی چندین بار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - گردش به راست یا چپ را «مثل راننده واقعی» انجام داده است.

کاربر دیگری چندین کلیپ در توییتر منتشر کرده که در آن تسلا به لطف بروزرسانی FSD از پسِ انجام وظایف دشوار از جمله عبور از میدان سربلند بیرون می‌آید.

در حال حاضر آپدیت FSD برای عده محدودی از مالکین تسلا عرضه شده است، اما ماسک وعده داده است که این آپدیت تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ به شکل گسترده عرضه خواهد شد. یکی از نگرانی‌های اصلی این است که کاربران هشدارهای تسلا برای رانندگی هوشیار را جدی نگرفته و از قابلیت FSD برای انجام حرکات نمایشی خطرناک و ضبط آن‌ها به منظور افزایش بازدید در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

تسلا می‌گوید رانندگان تنها با حفظ هوشیاری و گذاشتن هر دو دست روی فرمان می‌توانند از اتوپایلوت استفاده کنند. این سیستم بی‌نقص نیست و در گذشته سبب بروز تصادفات مرگبار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone