🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29899.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کورنینگ در حال توسعه پنل‌ شیشه‌ای فوق‌ نازک برای گوشی‌های تاشو

طی چند ماه اخیر شایعات مختلفی در مورد رونمایی احتمالی سامسونگ از گوشی تاشو خود شنیده می شود که البته گمان می‌رود از پنل های شیشه‌ای گوریلا گلس کمپانی کورنینگ پشتیبانی نخواهد کرد. حال و ...

طی چند ماه اخیر شایعات مختلفی در مورد رونمایی احتمالی سامسونگ از گوشی تاشو خود شنیده می شود که البته گمان می‌رود از پنل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - های شیشه‌ای گوریلا گلس کمپانی کورنینگ پشتیبانی نخواهد کرد. حال و با توجه به این نکته که طی آینده‌ای نزدیک تعداد زیادی از تولیدکنندگان موبایل به سراغ تولید گوشی‌های تاشو خواهند رفت، کورنینگ هم تلاش خود را برای تولید پنل‌های فوق العاده نازک مناسب برای این دست گوشی‌ها آغاز کرده است.

سایت CNET که به این پنل شیشه‌ای دسترسی پیدا کرده، می‌گوید که آن تنها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - ۱ میلی متر ضخامت داشته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - و می‌تواند به راحتی و مانند یک کاغذ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - خم شود. پولی چو، مدیر فناوری در کورنینگ می‌گوید که پنل‌های شیشه‌ای گوشی‌های تاشو نسبت به مدل‌های امروزی نازک‌تر خواهند - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - بود و حتی در آزمایشگاه‌های این کمپانی پنل‌هایی با ضخامت کمتر از موی انسان هم تست شده‌اند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان
فلکس پای

البته کورنینگ هنوز آماده تولید گسترده این پنل‌ها نبوده و در نتیجه فلکس پای به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو، از پنل پلاستیکی استفاده خواهد کرد. قطعا می‌دانید که پلاستیک به اندازه شیشه برای محافظت از صفحه نمایش کارایی ندارد و جدا از آن که راحت‌تر دچار خش‌های سطحی می‌شود، با گذشت زمان هم تغییر رنگ داده و کارایی خود را از دست می‌دهد.

گوشی‌های تاشو بخش مهمی از آینده صنعت موبایل خواهند بود. چندی پیش مشخص شد ال جی طی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - آن‌ها را دارد. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - همچنین گمان می‌رود که مایکروسافت هم طی سال آینده میلادی از گوشی تاشوی خود با نام اندرومدا رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone