🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29900.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تصویر زنده از هواوی نوا 4 منتشر شد

همان‌طور که پیش از این گفته شده بود، فاصله زیادی با معرفی هواوی نوا 4 در تاریخ ۲۶ آذر نداریم. حال تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که بهره بردن آن از ...

همان‌طور که پیش از این گفته شده بود، فاصله زیادی با معرفی هواوی نوا 4 در تاریخ ۲۶ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - آذر نداریم. حال تصاویر جدیدی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - از این گوشی به بیرون درز کرده که بهره بردن آن از دوربین سه گانه را نمایش می‌دهد.

در سمت چپ صفحه نمایش این گوشی، یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - حفره مربوط به دوربین سلفی به چشم می‌خورد. به این ترتیب، نوا 4 اولین گوشی هواوی مجهز به حفره زیر نمایشگر خواهد بود. از این نکته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - هم نباید غافل شد که با توجه به طراحی صفحه نمایش نوا 4، سنسور اثر انگشت این گوشی هم روی پنل پشتی آن تعبیه شده است.

پیش از این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - هم اطلاعاتی در مورد سخت افزار گوشی جدید هواوی به بیرون درز کرده بود که بر اساس آن، نوا 4 از چیپست هشت هسته‌ای قدرتمند کایرین ۹۸۰ بهره خواهد برد که بر مبنای فناوری ۷ نانومتری توسعه یافته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - است. هواوی در گذشته از همین چیپست در سری میت 20 و آنر مجیک 2 استفاده کرده بود. جدا از این موارد، قرار است در مدل‌های گران‌تر نوا 4 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - گوشی به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود.

بلوتوث 5.0 و درگاه USB-C همراه با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9 از دیگر امکانات نوا 4 خواهند بود. برای دست یافتن به اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول باید تا تاریخ رسمی معرفی آن یعنی ۲۶ آذر ماه منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone