🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38687.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وارسی اپل و سامسونگ از سوی رگولاتور ایتالیایی به خاطر نقض حقوق مصرف کنندگان

وقتی اپل اعتراف کرد که سرعت پردازنده مدل های مختلف آیفون را عمداً کاهش می دهد، بسیاری تصور کردند که اپل دیوایس هایش را دچار «فرسودگی برنامه ریزی شده» می کند تا کاربران به خرید ...

وقتی اپل اعتراف کرد که سرعت پردازنده مدل های مختلف آیفون را عمداً کاهش می دهد، بسیاری تصور کردند که اپل دیوایس هایش را دچار «فرسودگی برنامه ریزی شده» می کند تا کاربران به خرید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - مدل های جدیدتر «مجبور» شوند. اما در نهایت، ساکنین کوپرتینو از مشتریان خود معذرت خواهی کرده و دلایل شان برای کاهش سرعت پردازنده آیفون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - 6 و مدل های بالاتر را توضیح دادند.

اپل مدعی شد که باتری کارکرده و ضعیف برخی از مدل ها، ممکن است قادر به سوخت رسانی به دستگاه هنگام عملیات های پیچیده تر نباشد. در نتیجه این موضوع، دیوایس کاربران ممکن است خاموش شود. اپل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - حالا تنها در خاک آمریکا، با 32 پرونده قضایی مواجه است که از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - این کمپانی به خاطر نصب نرم افزاری برای کاهش سرعت پردازنده -بدون اطلاع کاربر- شکایت کرده اند.

اما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - در کشور ایتالیا، رگولاتوری ناظر بر اجرای قوانین رقابتی، حاضر نیست به همین راحتی از موضوع «فرسودگی برنامه ریزی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده» چشم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - پوشی کند. در واقع علاوه بر اپل، این سازمان مشغول بررسی سامسونگ نیز هست. رگولاتوری مورد اشاره اخیراً در وب سایت خود اعلام کرده که این دو کمپانی به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - «فعالیت های تجاری غیرمنصفانه» متهم شده اند.

مصرف کنندگان ایتالیایی عقیده دارند که هم اپل و هم سامسونگ با استفاده از به روزرسانی های نرم افزاری، پرفورمنس موبایل هایشان را کاهش داده اند؛ و مدعی هستند که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - این حرکت، در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - راستای ترغیب مشتریان به خرید جدیدترین موبایل های اپل و سامسونگ بوده است.

رگولاتوری ایتالیایی AGCM از همین حالا روند بررسی محصولات دو کمپانی را آغاز کرده است. اگر اپل و سامسونگ واقعاً بدون هشدار به کاربران و با به روزرسانی های نرم افزاری، سرعت دستگاه مشتریان را کاهش داده باشند، چندین قانون مرتبط با حقوق مصرف کنندگان را در این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - کشور پایمال کرده اند و مجبور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به پرداخت غرامت های هنگفت خواهند بود. البته هر دو کمپانی هرگونه فرسودگی برنامه ریزی در اسمارت فون های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - خود را تکذیب می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone