🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40290.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ نوبت به فیفا رسیده است

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

FIFA Soccer

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

کونامی در دو هفته گذشته با عناوین PES Collection و PES 2018 توانسته بود بازار بازی های فوتبالی موبایل را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قبضه کند و حالا هم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نوبت به الکترونیک آرتز رسیده تا با ساخته خود به روند رو به رشد اپلیکیشن های ژاپنی ها پایان بدهد. اولین - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نکته ای که هنگام مواجه با قسمت جدید FIFA Mobile متوجه آن می شوید، تغییر نام بازی است. نسخه اندروید اکنون FIFA Soccer نام داشته و ورژن iOS هم به اسم FIFA Football شناخته می شود.

جدا از بهبود گیم پلی و گرافیک، بزرگترین تغییر بازی را باید به نام بخش کمپین بزنیم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که در آن می توانید طی رویدادهای مختلفی مسابقه داده و ضمن کسب امتیاز، فوتبالیست های قدرتمندتری آزاد کنید. جدا از اینکه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مشابه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسخه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قبل، در بخش Attack Mode قابلیت رقابت با بقیه کاربران را دارید؛ در این قسمت نقش بازیکن های حمله را ایفا می کنید و به حریف گل می زنید. FIFA Soccer همچنان با آن چیزی که انتظار داریم فاصله دارد ولی می تواند سرگرم تان کند.

Sonic Forces: Speed Battle

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

Sonic Forces: Speed Battle را قبلا معرفی کرده بودیم و علت اینکه ساخته جدید سگا را بین - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عناوین هفت سنگ امروز می بینید، عرضه جهانی بازی است. Speed Battle عنوانی Runner با محوریت رقابت های آنلاین بوده و در آن کاربران در نقش شخصیت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های دنیای سونیک با یکدیگر مسابقه می دهند. بدین صورت که کاراکترهای بازی همانند بقیه عناوین سبک رانر خودشان دویده و حالا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باید هنگام رسیدن به موانع با حرکت به لاین های متفاوت، پرش یا سر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خوردن روی زمین سعی کنید سرعت تان را حفظ نموده و به بهترین نتیجه ممکن برسید.

Shadow Fight 3

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Nekki
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین و آنلاین است

سرانجام انتظارات به پایان رسید. بعد از چند ماه که ساخته مورد انتظار استودیوی Nekki در مرحله سافت لانچ به سر می برد، روز گذشته Shadow Fight 3 به عرضه جهانی رسید و تمام کاربران جهان بدون دغدغه هایی همیشگی توانستند این عنوان را تجربه کنند. همانگونه که با بررسی نسخه بتا گفته بودیم، برخلاف عناوین پیشین توسعه دهنده تصمیم گرفته برای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قسمت سوم از آبجکت های سه بعدی استفاده کند.

جدا از اینکه دیگر تمام شخصیت های داستان سایه نیستند. البته از لحاظ گیم پلی بازی همچنان به اندازه گذشته تاکتیکی بوده و با عنوانی کندتر نسبت به بقیه بازی های مبارزه ای مواجه هستیم. در واقع Shadow Fight - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 3 تغییرات مثبت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زیادی به خود دیده اما همچنان به اصولش پایبند است. بد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نیست - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اضافه کنیم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازی به دو صورت آنلاین و افلاین اجرا شده و برای تجربه آن نیازمند نرم افزار تغییر آی پی نیستید.

The Alchemist Code

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

Fire Emblem Heroes نه تنها یکی از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بهترین ساخته های نینتندو روی موبایل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است بلکه به راحتی می توانید یکی از نامزدهای اعتیادآورترین بازی سال 2017 باشد؛ عنوانی که هنگام تجربه اش عقربه های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ساعت خیلی سریع تر از چیزی که فکر می کنید به دنبال هم می دوند. خوب خبر خوشحال کننده اینجاست - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که در هفته گذشته شاهد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عرضه عنوانی مشابه برای اسمارت فون ها بودیم.

همانند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Fire Emblem Heores، ساخته Gumi عنوانی تاکتیکی/نقش آفرینی است. یعنی در تمام مرحله ها دوربین از بالا بوده و باید همه دشمن های نقشه را با انجام حرکت های نوبتی شکست دهید. اما تفاوت بزرگ The Alchemist Code با بقیه بازی های هم سبکش را باید به نام گرافیک سه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بعدی آن بزنیم که باعث شده مخاطب طعم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک تجربه متفاوت را بچشد. جدا از اینکه می توانید در رقابت های 4 نفره به مبارزه با بقیه بازیکن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ها بروید.

Dunk Shot

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Ketchapp
  • قیمت: رایگان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

حرف نهایی را همینجا می زنیم؛ Dunk Shot یکی از بهترین های امسال Ketchapp است. ساخته های قدیمی فرانسوی ها با وجود سادگی شان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک ویژگی مهم داشتند و در تک تک لحظه های Dunk Shot می توانید آن را احساس کنید: بازی در مواقع بی حوصلگی می تواند همدم خوبی برای تان باشد. عنوان جدید کچ اپ ترکیبی از انگری بردز با ورزش بسکتبال بوده و بنابراین باید با کشیدن انگشت خود و نشانه گیری، توپ ها را درون سبد بیاندازید. اگر هم توپ ها به سبد نرسند و به پایین بیافتند، مجبورید از ابتدا سعی کنید رکوردتان را بشکنید.

Faraway 2: Jungle Escape

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Snapbreak
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

در هیاهوی عرضه بازی های بی کیفیت از عناوین سبک Escape، ساخته استودیوی Snapbreak توانست مرهم خوبی برای بازیکن ها باشد. در واقع بازی های Escape به نوعی همان عناوین اشاره و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کلیک  هستند، با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این تفاوت که در آن ها بخش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ماجراجویی تا حد زیادی کاهش یافته یا حتی حذف شده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است. Faraway: Puzzle Escape از معدود اپلیکیشن هایی بود که با توجه بیشتر به این قسمت توانست یک تجربه سرگرم کننده خلق کند.

در ساعات گذشته شاهد عرضه قسمت دوم بازی با نام Faraway 2: Jungle Escape بودیم. این بار جای صحرایی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سوزان، بازیکن ها به یک جنگل سر سبز خواهد رفتو در ادامه ماجراجویی قبلی، باید با حل معماهای گوناگون سعی کنند از راز گم شدن پدرتان سر در بیاورند. اگر از علاقه مندان به بازی های معمایی هستید، Faraway 2 با محیط های گوناگون، پازل های فراوان و سبک - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گرافیکی جالبش می تواند عنوان سرگرم کننده ای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باشد.

Mighty Battles

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Hothead Games
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - [دانلود از مارکت Apkpure]
  • بازی آنلاین است

با توجه به بازخوردهای اولیه بازیکن ها، به نظر می رسد که Mighty Battles یکی از بهترین کلون های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ساخته شده از روی کلش رویال باشد. همانند بقیه بازی های الهام گرفته از روی ساخته سوپرسل، در این عنوان نیز بازیکن ها در رقابت های یک به یک به مصاف هم رفته و باید با کار گذاشتن کارت های خود در دو لاین چپ و راست سعی کنند رقیب را از میان بردارند. اما نکته متمایز بازی نسبت به بقیه عناوین مشابه این است که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در نبردها، کنترل یک ماشین گان را هم دارید و می توانید با شلیک به سمت دشمنان راه پیروزی را هموارتر کنید.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone