🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25469.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت بتن الیافی سازگار با محیط زیست توسط محقق ایرانی

بتن ترکیبی از سیمان، شن و آب است و در برخی مواقع الیاف فلزی برای افزایش استحکام به آن اضافه می شود. حال محققی ایرانی نوع جدیدی از بتن الیافی ساخته است که نسبت به ...

بتن ترکیبی از سیمان، شن و آب است و در برخی مواقع الیاف فلزی برای افزایش استحکام به آن اضافه می - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان - شود. حال محققی ایرانی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان - نوع جدیدی از بتن الیافی ساخته است که نسبت به بتن های سنتی سبک تر و مقاوم تر بوده و 60 الی 70 درصد دی اکسید کربن کمتری در فرآیند تولید آن منتشر می شود.

این بتن توسط «امیر حاجی اسماعیلی»، دانشجوی دکترای مؤسسه پلی تکنیک فدرال لوزان سوییس (EPFL) ساخته شده و در آن به جای الیاف فلزی معمولی، الیافی بسیار مستحکم از جنس پلی‌اتیلن به کار رفته است.

این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان - الیاف نه تنها به اندازه الیاف فلزی مقاوم هستند، بلکه به خوبی به سیمان می چسبند. در نتیجه برای تولید بتن به نصف سیمان احتیاج است و با استفاده از آهک می توان کمبود آن را جبران کرد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان

در فرآیند تولید سیمان پرتلند (Portland Cement)، مقادیر بسیار زیادی گازهای گلخانه ای منتشر می شود. طبق تحقیقات صورت گرفته به ازای تولید هر یک تن سیمان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان - پرتلند، 927 کیلوگرم گاز دی اکسید کربن وارد جو می شود.

حاجی اسماعیلی می گوید تولید این بتن الیافی با کارایی فوق العاده بالا (UHPFRC)، شصت تا هفتاد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان - درصد دی اکسید کربن کمتری نسبت به بتن های الیاف فلزی معمولی منتشر کرده و 10 درصد سبک تر از آنهاست.

«Eugen Brühwiler»، مدیر آزمایشگاهی که حاجی اسماعیلی در آن کار می کند، می گوید:

«با این ماده می توانیم استحکام بناهای قدیمی را بیشتر کرده و ارزش آنها را تا مدت زمان بیشتری حفظ کنیم. این اختراع از لحاظ مالی و زیست محیطی نیز نسبت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان - به خراب کردن و از نو ساختن سازه های فعلی مثل پل - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بویین زهرا استان زنجان - ها و بناهای تاریخی برتری دارد.»

قرار است عملکرد این بتن سال آینده میلادی در یک پل آزمایش شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone