🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25460.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اچ تی سی Desire 19s با دوربین سه گانه به قیمت 195 دلار معرفی شد

کمپانی HTC که این روزها حال و روز خوبی ندارد از گوشی میانرده Desire 19s رونمایی کرد. این گوشی جانشین گوشی Desire 12s می شود و در حال حاضر با قیمت 195 دلار در کشور ...

کمپانی HTC که این روزها حال و روز خوبی ندارد از گوشی میانرده Desire 19s رونمایی کرد. این گوشی جانشین گوشی Desire 12s می شود و در - تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حال حاضر با قیمت 195 دلار در کشور تایوان قابل خریداری است.

اچ تی سی Desire 19s از نمایشگر 6.2 اینچی IPS با رزولوشن +HD و نسبت تصویر 19 به 9 بهره می برد. بالای نمایشگر ناچ قطره ای به چشم می خورد که پذیرای دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی است.

تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پنل پشتی گوشی اچ تی سی Desire 19s از جنس شیشه بوده و در قسمت بالا شفاف و در قسمت پایین برجسته است. سنسور اثر انگشت در نیمه بالایی جا خوش کرده و در گوشه بالا و سمت چپ پنل نیز دوربین سه گانه قرار گرفته است.

گوشی مذکور از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی - تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دریچه دیافراگم f/1.9، سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض با ضریب اف f/2.2 و حسگر 5 مگاپیکسلی عمق سنج بهره مند است.

تلفن هوشمند اچ تی سی Desire 19s از چیپست هلیو P22 مدیاتک در کنار حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه - تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داخلی 32 گیگابایتی (قابل ارتقاء با کارت حافظه میکرو SD)، برخوردار است. باتری ظرفیتی برابر با - تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 3850 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ سریع - تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 10 واتی پشتیبانی می کند.

تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

از دیگر ویژگی های تلفن هوشمند مورد بحث می توان به برخورداری از پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و NFC اشاره کرد.

اچ تی سی Desire 19s با سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری Sense UI - تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در رنگ های آبی و مشکی از - تعمیرات جارو برقی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حالا به قیمت 195 دلار در تایوان قابل خریداری است. سازنده هنوز برنامه ای برای عرضه این محصول در کشورهای دیگر ندارد.

اچ تی سی چند روز قبل گزارش مالی خود را در سه ماهه سوم سال 2019 منتشر کرد که از ضرردهی برای ششمین فصل متوالی خبر می داد. این شرکت بحران زده اواخر مهر ماه امسال از دومین موبایل مبتنی بر بلاکچین خود به نام Exodus 1s رونمایی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone