🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26249.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

قفل صفحه گلکسی نوت 10 هم با تمام انگشتان باز می شود [تماشا کنید]

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که از وجود باگ در حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 خبر می داد که قفل گشایی با هر انگشتی را ممکن می کرد. حالا برخی از کاربران این باگ را ...

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که از وجود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان - باگ در حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 خبر می داد که قفل گشایی با هر انگشتی را ممکن می کرد. حالا برخی از کاربران این باگ را در گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 نیز کشف کرده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان - اند.

سامسونگ با انتشار بیانیه ای رسمی در این رابطه مدعی شد برخی از محافظ صفحه های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیلیکونی این مشکل را به وجود آورده اند و کاربران باید پس از جدا کردن آنها اثر انگشت خود را دوباره ثبت کنند.

اخیراً یکی از دارندگان گوشی نوت 10 نیز توانست با گذاشتن یک قطعه پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) روی سنسور اثر انگشت، آنرا فریب دهد. این موضوع نشان می دهد مشکل باگ سنسور اثر انگشت این گوشی با کندن محافظ صفحه برطرف نشده و کاربران با مشکل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان - حادتری روبرو هستند.

همانطور که در ویدیوی فوق مشاهده کردید گلکسی نوت 10 محافظ صفحه نداشته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان - و کاربر انگشت شصت و اشاره هر دو دست خود را ثبت می کند. او در ادامه با قرار دادن یک قطعه پلی اورتان ترموپلاستیک روی سنسور آنرا فریب داده و قفل گوشی را با انگشتی که ثبت نکرده بود باز می کند.

در ادامه ویدیو کاربر انگشتان دیگر خود را روی حسگر اثر انگشت امتحان می کند و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان - هر بار قفل گوشی باز می شود. ذکر این نکته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندر انزلی استان گیلان - ضروری است که این آزمایش روی گوشی نوت 10 با چیپست اگزینوس انجام شده و هنوز در مورد کار کردن این ترفند روی مدلی که از چیپست اسنپدراگون بهره می برد، اطلاعاتی منتشر نشده است.

سامسونگ با انتشار به روز رسانی برای مدل اگزینوس گلکسی نوت 10 پلاس 5G عملکرد حسگر اثر انگشت آنرا بهبود داد. این شرکت قرار است برای گوشی های گلکسی نوت 10 و اس 10 نیز به روز رسانی منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone